نوکیا ۳۳۱۰ با ظاهری مدرن تر خواهد آمد

نوکیا تلفن همراه ۳۳۱۰ را نخستین بار در سپتامبر سال ۲۰۰۰ عرضه کرد و از آن پس ۱۲۶ میلیون نسخه از آن را به فروش رسانید. اگر بگوییم نوکیا ۳۳۱۰ در آن زمان کمتر از آیفون نبوده است دروغ نگفته ایم. و نوکیا ۳۳۱۰ پیش از عرضه آیفون در دسترس عموم قرار گرفت. و نوکیا با یک بازی ساده و آسان مارگونه بر روی گوشی های محبوب حکومت کرد.

در حال حاضر، نوکیا ۳۳۱۰ نوستالژیک قرار است در یک قاب کلاسیک مدرن تر بازگردد. و باز تولید این تلفن های همراه به لطف HMD تحت برند نوکیا انجام خواهد گرفت.

تلفن همراه تولید شده درست مانند نسخه پیشین خود “نوکیا ۳۳۱۰” نام خواهد گرفت. اما با این تفاوت که این بار با نرم افزار سری ۳۰+ اجرا شده، صفحه نمایش ۲.۴ اینچ QVGA، دوربین ۲ مگاپیکسل و یک اسلات MicroSD عرضه خواهد شد.

خلاف ظاهر نه چندان باظرافت نسخه پیشین این بار نوکیا ۳۳۱۰ با کوچکتر، نازکتر و سبکتر بیاید. بخصوص که تمام استانداردهای تلفن های همراه مدرن را در بر خواهد داشت. نوکیا ۳۳۱۰ در رنگ های کاملا متفاوت تر زرد، قرمز، خاکستری مات و آبی عرضه می شود. و از همه مهم تر، بازی نوستالژیک مار همچنان در تلفن همراه جا گرفته است.

برای گشت و گذار در اینترنت از مرورگر اپرامینی استفاده شده است اما نقطه اصلی فروش این تلفن های همراه عمر باتری آن ها می باشد. نوکیا ۳۳۱۰ تا ۳۱ روز آماده به کار بوده و زمان مکالمه آن با توجه به عمر باتری ۲۱ ساعت می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا ۳۳۱۰ با ظاهری مدرن تر خواهد آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *