همکاری مشترک اسنپ چت و آمازون

سنپ چت و آمازون

اسنپ چت و آمازون | هر روز تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد و دائما به دیجیتالی شدن زندگی ها می توانیم پی ببریم. اکنون یک نوع همکاری جدید میان اسنپ چت و آمازون آغاز شده است که می توانید به معنای دیجیتالی شدن زندگی ها با مفهومی عمیق تر پی ببرید.

اسنپ‌ چت هو اکنون در حال ارائه‌ ی قابلیت جدیدی به کاربران علاقه‌ مند به خرید از طریق موبایل می باشد. این کمپانی اعلام نموده است که در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Visual Search و یا جستجوی بصری می باشد که به کاربران شبکه‌ ی اجتماعی اسنپ‌ چت اجازه می‌ دهد تا با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود از سایت آمازون خرید نمانید.

لازم به ذکر است که قابلیت Visual Search هم اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار دارد ولی بر اساس اعلام اسنپ چت تا روزهای آتی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. انتظار داریم این قابلیت جدید هم بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و هم دستگاه‌ های iOS قابل استفاده قرار بگیرد ولی این مسئله هنوز به صورت رسمی از سوی Snapchat اعلام نشده است.

سنپ چت و آمازون

نحوه عملکرد قابلیت جدید اسنپ چت

کاربر با قرار دادن دوربین اسنپ‌ چت بر روی یک محصول فیزیکی و یا بارکد و نگه داشتن و فشار دادن صفحه نمایش دوربین، عملیات جستجو آغاز می گردد. پس از شناسایی نمودن محصول و یا بارکد، یک کارت آمازون بر روی صفحه ظاهر می گردد. کاربران با کلیک کردن بر روی کارت، به صفحه‌ ی محصولات مورد نظر خود در اپلیکیشن آمازون راهنمایی خواهند شد و می‌ توانند فرآیند خرید را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است، در صورتی که اپلیکیشن Amazon بر روی دستگاه شما نصب نباشد، کاربران به صفحه‌ ی محصول مورد نظر در وب‌ سایت آمازون هدایت خواهند شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه در خرید ناموفق اینترنتی پول خود را پس بگیریم؟

نظرات در مورد : همکاری مشترک اسنپ چت و آمازون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *