منتظر محصولات جدید آمازون باشید

محصولات جدید آمازون

محصولات جدید آمازون | یکی از کمپانی های معروف دنیا کمپانی آمازون می باشد که به مدیریت جف بزوس تا به امرزو پیشرفت های بسیاری را داشته است. این کمپانی علاوه بر فروش اینترنتی کالاها اقدام به تولید محصولاتی با برند آمازون می نماید. در حال حاضر باید منتظر رونمایی از محصولات جدید این برند باشید.

محصولات جدید آمازون

هم اکنون کمپانی آمازون تصمیم دارد تا هشت دستگاه خانگی هوشمند جدید را تا اواخر سال جاری معرفی نماید. بر اساس گزارش های منتشر شده، یک مدل مایکروویو، یک نوع گجت قابل استفاده در اتومبیل و مجموعه‌ ای از تجهیزات صوتی منزل همانند آمپلی‌ فایر، گیرنده و ساب‌ ووفر از محصولات جدید این کمپانی هستند و همگی از ویژگی فرمان صوتی پشتیبانی می نمایند. بر اساس گزارش CNBC یکی از این دستگاه‌ ها در طی رویدادی در اواخر همین ماه رونمایی خواهند شد.

محصولات جدید آمازون

گسترش فعالیت‌ های سخت‌ افزاری کمپانی آمازون، بازار تجهیزات خانه‌ ی هوشمند را رونق می دهند. این بازار هم اکنون پر از محصولاتی می باشد که یا به صورت انحصاری با دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا فعالیت می نمایند و یا گزینه‌ های دیگری همانند دستیار صوتی سیری کمپانی اپل، گوگل اسیستنت و کورتانا مایکروسافت را نیز به مشتریان ارائه داده است و به این کمپانی حق انتخاب می‌ دهند. خبرها همچنین گفته است که در داخل بعضی از محصولات جدید، دستیار صوتی الکسا قرار گرفته است و بعضی دیگر از دستگاه های هوشمند برای دسترسی به فرمان صوتی باید به سایر دستگاه‌ های دارای دستیار صوتی الکسا متصل گردند.

این گجت های جدید در خط تولید Echo برند گذاری خواهند شد. Echo به صورت سنتی بر روی تولید تجهیزات صوتی خانه و بعضی محصولات در حوزه ی ارتباطات و سرگرمی متمرکز کرده است و این بدان معناست که کمپانی آمازون می‌ت واند تولید بعضی از محصولات جدید را از خط تولید Echo جدا نموده و با برند الکسا به بازار عرضه نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جف بزوس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد

نظرات در مورد : منتظر محصولات جدید آمازون باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *