حافظه Micro SD کلاس A2 با ظرفیت 512 گیگابایت لکسار رونمایی شد

حافظه Micro SD

حافظه Micro SD | بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی نظیر آیفون ها از حافظه های داخلی استفاده نمی کنند و کاربران آن ها نیز مجبور به استفاده از حافظه های میکرو اس دی هستند. به طورکلی این حافظه های تا به امرزو حجم های زیادی نداشتند و جدیدترین آن ها با حجم 256 گیگابایت رونمایی شده بود که از سرعت کمتری نسبت به حافظه های برندهای معروف برخوردار بود ولی اکنون کمپانی لکسار از سری جدید حافظه میکرو اس دی خود در کلاس A2 با حجم 512 گیگابایت رونمایی به عمل آورد.

حافظه Micro SD

این کارت حافظه برای انتقال اپلیکیشن‌ ها و بازی‌ های مختلف از حافظه‌ ی داخلی دستگاه‌ ها بر روی میکرو طراحی شده است. در طی این موارد انجام ورودی و یا خروجی در هر ثانیه (IOPS) از اهمیت بالاتری نسبت به خواندن و نوشتن‌ متوالی بر روی کارت حافظه برخوردار می باشد. رده بندی A2 سرعت 4000 IOPS را برای خواندن اطلاعات و سرعت 2000 IOPS را به منظور نوشتن در کارت‌ های حافظه تایید می نماید. تمامی این سرعت‌ ها برای رده بندی کلاس A1 به ترتیب 1500 و 500 IOPS در نظر گرفته شده اند.

حافظه Micro SD

اساسا رده بندی های کلاس A پس از این مسئله ایجاد شدند که میکرو اس دی‌ ها قابلیت ذخیره‌ سازی و اجرایی کردن اپلیکیشن‌ ها و بازی‌ ها را پیدا کردند. در اصل به منظور سنجیدن کارت‌ های حافظه‌ ی Micro SD کلاس‌ های مختلفی وجود دارد که کلاس A نیز یکی از این رده بندی هاست و به سنجش سرعت حافظه های میکرو اس دی‌ می‌پردازد.

 

مطالب مرتبط

 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حافظه Micro SD کلاس A2 با ظرفیت 512 گیگابایت لکسار رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *