توییت ها بازهم بر اساس ترتیب زمانی در توییتر نمایش داده خواهند شد

شبکه اجتماعی توییتر

یکی از موضوعاتی که بسیاری از کاربران توییتر را شاکی کرده بود، مسئله ی عدم نمایش توییت ها بر اساس زمان بندی است. توییتر مدتی قبل این قابلیت را داشت که تمامی توییت ها را بر اساس زمان انتشار آن ها برای کاربران توییتر به نمایش در می آورد اما بنابر دلایلی نامعلوم این سیستم به طور کامل از توییتر حذف شد و تنها بر اساس توییت های دوستان نزدیک و بر اساس اولویت نمایش داده می شد.

شبکه اجتماعی توییتر

توییتر هم اکنون در حال آزمایش ویژگی جدیدی می باشد که به کاربران خود اجازه می‌ دهد تا پست ها را به طرایق مختلفی نمایش دهد. بر همین اساس کاربران می‌ توانند Time Line تنظیم شده بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی را مشاهده نمایند یا اینکه توییت کاربران بر اساس زمان انتشار نمایش داده شود. این ویژگی جدید به دلیل شکایت تعداد زیادی از کاربران توسعه دهنده زیرا طرفداران توییتر بعد از الگوریتمی شدن فرآیند نمایش Time Line، به توییتر شکایت داشتند.

شبکه اجتماعی توییتر

کاربران این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار می توانند با استفاده از دکمه ای که در صفحه ی اصلی اپلیکیشن قرار داده شده است میان دو حالت جدیدترین و یا بهترین توییت، یکی را انتخاب نمایند. به علاوه حالت دیگری نیز برای کاربران تحت نظر گرفته شده است و تمامی کاربر با دستکاری نمودن گزینه های متفاوت، می‌ تواند تمامی تنظیمات شخصی شان را در نوع نمایش توییت ها استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: pcmag

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییت ها بازهم بر اساس ترتیب زمانی در توییتر نمایش داده خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *