توییتر درخصوص انتخابات میان دوره ایالات متحده خبرهای نادرست منتشر می نماید

شبکه اجتماعی توییتر

شبکه اجتماعی توییتر یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در دنیا می باشد که بسیاری از افراد هم اکنون برای بیان مشخصات و تفکرات و نظرات خود از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند. در این میان قسمتی از کاربران این شبکه اجتماعی را اشخاص سیاسی و سردمداران کشورها تشکیل می دهند که در دوره های مختلف انتخاباتی از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند تا بتوانند طرفداران خود را جلب کنند. توییتر در انتخابات ایالات متحده بی تاثیر نبود و برخی نیز این شبکه ی اجتماعی را متهم به ایجاد تشکل های سیاسی در دور قبلی نمودند.

شبکه اجتماعی توییتر

دیروز توییتر صفحه‌ ای جدید ساخت که تمرکز خود را بر روی انتخابات میان دوره‌ ای ایالات متحده نشان داد. کاربران این شبکه اجتماعی در این صفحه می‌ توانند توییت‌ های جدید مربوط به انتخابات میان دوره‌ای این کشور را در دو تب جداگانه بررسی نمایند. یکی از تب‌ ها دارای نام Latest یا جدیدترین توییت‌ ها بوده و در یک تب دیگر Top Commentary یا برترین تفسیرها قابل رویت می باشد که اقدام به نمایش توییت‌ های مهم و جالب توجه می نماید. در نسخه‌ ی اپلیکیشن تبی جدید به نام News یا خبرها مشاهده می گردد که به طور جداگانه برای هر یک از ایالت های این کشور دارای دسته بندی های متفاوت است. البته در شرایطی که این صفحه برای بالابردن اطلاعات کاربران شکل گرفته است، بیشتر اقدام به پوشش توییت‌ های همزمان با توطئه و اطلاعات غلط می نماید. همچنین در این میان امکان دارد که ربات هایی نیز حضور داشته باشند.

شبکه اجتماعی توییتر

اگر در این صفحه کمی جستجو کنید توییتی مشاهده خواهید کرد که یکی از فعالان سیاسی معروف ایالات متحده به نام بیل میچل ادعا نموده است که دموکرات‌ها پول بسیار زیادی را برای کاروان هندوراسی هزینه کرده‌ اند تا بحران های جدیدی در خصوص جدا کردن خانواده‌ های مهاجر در ایالات متحده ایجاد نمایند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  باگ نرم افزاری توییتر و افشای موقعیت مکانی کاربران

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییتر درخصوص انتخابات میان دوره ایالات متحده خبرهای نادرست منتشر می نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *