بروزرسانی جدید اپلیکیشن توییتر برای نسخه iOS

اپلیکیشن توییتر

اپلیکیشن توییتر | همانطور که می دانید، شبکه ی اجتماعی توییتر و یا پلتفرم ویدئویی توییتر علاوه بر وب سایت، دارای اپلیکیشن هایی در نسخه ی اندروید و iOS می باشد. نسخه ی iOS این پلتفرم ویدئویی بالطبع سریع تر از نسخه ی اندروید آن دچار تغییرات می گردد و بروزرسانی را دریافت می نماید.

اپلیکیشن توییتر

اگر شما نیز از افرادی هستید که بر میزان مصرف اینترنت خود اهمیت می دهید و زمان زیادی را نیز در توییتر می‌ گذرانید، جدیدترین بروزرسانی این سرویس همانی است که دقیقا منتظرش بودید. توییتر اخیرا نسخه ی iOS اپلیکیشن خود را بروزرسانی کرده و با استفاده از آن اکنون کاربران به کمک گزینه جدید Data Saver مصرف اینترنت خود را می توانند کاهش دهند.

با فعال نمودن این گزینه، تمامی ویدیوهایی که به طور خودکار به نمایش در می آیند، مسدود خواهند شد و همچنین برای تصاویر، توییتر یک نسخه با کیفیت کم از آن‌ ها را نمایش می‌دهد تا مجبور به مصرف حجم زیاد نباشند. به منظور دسترسی به این گزینه فقط کافیست که به بخش Settings رفته و در قسمت Data Usage آن را فعال نمایید. اما علاوه بر این، قابلیت جدید کنترل بیشتر پیام‌ های گروهی، بهبود رای گیری و برچسب‌ های بهتر برای بعضی از تبلیغات از سایر تغییرات توییتر برای دستگاه های هوشمند هستند. نسخه ی 7.33 توییتر iOS در حال حاضر در دسترس بوده و به منظور دانلود آن می‌ توانید به اپ استور مراجعه نمایید.

اپلیکیشن توییتر

ماه قبل پلتفرم توییتر اعلام نمود که در آینده نحوه ی نمایش توییت‌ ها در Time line را کاربران خواهند سپرد. در نتیجه می‌ توان دیدن توییت‌ های Time Line را به شیوه ی الگوریتمی فعلی ادامه داد یا اینکه حالت نمایش بر اساس زمان انتشار را انتخاب نمود. در شرایط دوم جدیدترین توییت‌ ها، بالاتر از سایر توییت‌ ها در Time Line به نمایش در می آید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دانلود برنامه ویسگون برای اندروید | برای دانلود Wisgoon کلیک کنید

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید اپلیکیشن توییتر برای نسخه iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *