با ارز دیجیتال داخلی بیشتر آشنا شویم!

ارز دیجیتال

چند روز پیش که اخباری درباره ی ارز دیجیتال پایه ی ایران در سایت ها منتشر شد و از آماده شدن آن اطلاع داد. این موضوع برای ایران یک موفقیت است چرا که ایران نیز می تواند ارز دیجیتالی خود را ارائه دهد. بشر امروزی در همه زمینه ها پیشرفت کرده و اکثرا کار ها را از طریق اینترنت و به صورت الکترونیکی انجام می دهد , در چنین شرایطی نباید انتظار داشت که تجارت به شکل قبل و با روش های سنتی ادامه یابد ! با توجه به شرایط و امکانات کنونی , و قدرت نفوذ دنیای الکترونیکی , بدون شک داد و ستد و تجارت نیز تحت تأثیر قرار گرفته و تغییراتی در سمت و سوی دنیای مجازی انجام داده است چرا که اگر هر کشوری از این کار سرباز زند , شرایط اقتصادی خود را در ریسک قرار داده است.

ارز دیجیتال

ارز مجازی در ایران

کشور ایران یکی از کشور هایی است که در بیشتر تجارات بین المللی به صورت فعالانه حضور دارد , از سویی نیز تحریم ها فشار زیادی بر این کشور آورده و خواه یا نا خواه آن را به دنیای تجارت بین المللی سوق می دهد. بانک مرکزی نیز با در نظر گرفتن شرایط تصمیم به عرضه ی ارز دیجیتال ملی گرفته است. ولی الله فاطمی که یکی از مسئولان سابق بانک مرکزی می باشد , در مصاحبه خود در سال گذشته اعلام کرد که بانک مرکزی تمام تلاش خود را می کند تا پایان سال 96 یا حداکثر سال 97 , ارز دیجیتالی را عرضه کند , وی افزود با توجه به شرایط تجارت و گسترش داد و ستد الکترونیکی , پیش بینی می شود , ارز رمزی ایران به سرعت شناخته شده و وارد بازار معاملات شود , در این صورت دیگر در معامله ها به کارت نیازی نبوده و انتقال و جا به جایی پول خیلی سریع تر و با امنیت بیشتری انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که با ارز رمزی می توان بسیاری از پرداخت ها را با امنیت بیشتری انجام داد. بانک مرکزی تمام تلاس خود را می کند تا این ارز هر چه سریع تر تولید گردد

در حال حاضر اخباری نیز درباره ی مشکلات ارز های مجازی منتشر شده است. با توجه به آن که کشور ایران در تلاش است ارز داخلی خود را تولید کند باید از انتشار اخبار دروغین و منفی درباره ی ارز های دیجیتالی جلوگیری کرد. همه به این موضوع آگاه هستند که ارز رمزی بدون مشکل نیست اما منفی سازی درباره ی آن ذهن ها را از منافع آن منحرف کرده و به اقتصاد و پیشرفت آسیب می رساند.

بیشتر بخوانید  صدای پای ارزهای دیجیتال بومی به گوشی می رسد!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با ارز دیجیتال داخلی بیشتر آشنا شویم!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *