نمایشگر حرفه ای UltraFine OLED Pro ال جی رونمایی شد

نمایشگر حرفه ای UltraFine OLED Pro ال جی رونمایی شد

شرکت ال جی به تازگی نسل جدیدی از نمایشگر UltraFine OLED Pro خود را رونمایی کرد که در واقع جانشین مدل های سال گذشته شده و به پنل اولد هم تجهیز است. البته سال گذشته چنین پنلی را در نسل پیشین شاهد بودیم و اکنون این پنل ارتقایافته است.

نمایشگر معرفی شده ال جی دو مدل 32BP95E و 27BP95E هستند که به ترتیب از نمایشگر 27 و 32 اینچی بهره می برند. این مانیتورها دارای پیشرفته ترین ویژگی ها در نمایش تصویر بوده و گزینه های حرفه ای تلقی می شوند.

ال جی از فناوری کنترل دقیق نور پس زمینه در مدل های جدید بهره گرفته که نسبت به رقبا خود حرفه ای تر هستند. همچنین پنل اولد آنها دقت رنگ و وضوح بهتری را نسبت به رقبا ارائه می‌دهند. ناگفته نماند که در این مانیتورها شاهد فناوری DisplayHDR 400 True Black هستیم که بدان معناست طراحان حرفه ای به نمایشگری فوق حرفه ای دست پیدا خواهند کرد.

نمایشگر حرفه ای UltraFine OLED Pro ال جی رونمایی شد

 

بنابراین نباید نمایشگر حرفه ای UltraFine OLED Pro را مناسب نمایش محتوا، بازی و برخی از این قبیل دانست. ال جی اعلام کرده که این مانیتورها دارای نرم افزار اختصاصی LG Calibration Studio برای تنظیمات بهتر و کالیبره کردن هستند تا ویرایشگران و تدوین گران از مانیتوری بسیار کارآمد برخوردار شوند.

گذشته از آن باید به پشتیبانی از 99 درصد از استانداردهای رنگ DCI-P3 و AdobeRGB و همچنین میزان کنتراست 1000000:1 و برخی دیگر اشاره داشت. وضوح تصویر نمایشگر جدید ال جی 4K بوده و زمان تاخیر 1 میلی ثانیه ای دارد. در بخش پورت باید به پورت USB-C، چهار پورت USB، یک ورودی HDMI و همچنین دو Display Port پرداخت. بنابراین کاربران می توانند نسل جدید مانیتورهای ال جی را به دیوایس های مختلفی متصل کنند.

انتظار داریم هر دو مدل نرخ نوسازی 60 هرتز داشته و درباره تاریخ عرضه و قیمت اطلاعاتی موجود نیست. سال قبل مدل 31.5 اینچی 3999 دلار قیمت داشت و گزینه ای گران قیمت بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مانیتور ال جی UltraGear OLED معرفی شد

نظرات در مورد : نمایشگر حرفه ای UltraFine OLED Pro ال جی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *