غذاهایی که افراد زودجوش را صبور می کند

افراد زودجوش

افراد زیادی به خاطر تحمل شرایط سخت و دشوار کاری یا زندگی خود استرس زیادی را در طول روز متحمل شده و زود از کوره در می روند اما می توانند با مصرف برخی از مواد غذایی از این شدت استرس و فشار روحی خود کاسته و به یک آرامش نسبی برسند و از افسردگی و پرخاشگری خود جلوگیری کنند. اولین ماده غذایی که در تسکین اعصاب و کنترل استرس موثر است , خانواده سبزیجات می باشد , سبزیجات به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی , برای سیستم عصبی بسیار مفید هستند. با افزودن یک سالاد سبک به وعده غذایی خود می توانید به مدت زمانی کوتاه از فشار روحی خود بکاهید.

افراد زودجوش

یکی دیگر از موادی که در کاهش استرس و اضطراب روزانه بسیار مفید و موثر است , کاکائو می باشد. کاکائو به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و تئوبرومین برای سلامتی و به خصوص سیستم عصبی مفید است. همچنین فلاونوئید های موجود در کاکائو از گرفتگی عروق خونی جلوگیری می کند. شکلات تلخ یکی از منابع مهم و غنی کاکائو است و حدود 70 درصد کاکائو دارد و از نظر کالری یک وعده غذایی کاملا به شمار می رود.

افراد زودجوش

اگر اهل استفاده از دم نوش هستید , دم نوش به لیمو یکی از موثر ترین نوشیدنی های گیاهی است که برای اضطراب ناشی از کار و بی خوابی های شبانه تجویز می شود.  اگر دم نوش به لیمو را سنبل الطیب ترکیب کرده و سپس استفاده کنید به مراتب اثر بهتری خواهید گرفت. یکی دیگر از نوشیدنی های گیاهی که برای آرامش اعصاب استفاده می شود, گل ساعتی است. این گیاه با ایجاد حالت استراحت و رفع گرفتگی عضلات است. برای ایجاد طعم بهتر می توانید آن را با آب پرتقال ترکیب کنید. این دم نوش انتخابی مناسب برای افرادی است که زود عصبی می شوند.

افراد زودجوش

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : غذاهایی که افراد زودجوش را صبور می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *