نماد تجاری دوربین گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

شرکت سامسونگ در کره شمالی در تلاش است نماد تجاری برای دوربین های پرچمدار خود را (The Camera.Reimagined) انتخاب نماید. این نماد برای دستگاه جدیدی انتخاب نشده ، شاید از این اسم تجاری در تبلیغ اسمارت فون جدید یعنی گلکسی اس 9 نیز استفاده شود. شاید این موضوع به بهتر شدن دوربین این گوشی مربوط باشد که خبر هایی از آن هنوز در دسترس نیست.

قبل از معرفی گوشی گلکسی S8 مشخص شد که این کمپانی تغییرات خاصی در گوشی خود ایجاد نخواهد کرد. بر اساس گزارش هایی که وجود داشت، قرار بود S8 با دوربین دوگانه راهی بازار شود ولی فقط یک دوربین داشت و کمی کیفیت آن نسبت به نسخه قبلی بهتر بود در حالی که انتظار می رفت در بخش دوربین این هندست تغییراتی وجود داشته باشد.

اما ظاهرا گوشی گلکسی S9 شامل تغییرات ویژه ای خواهد بود اما از نظر طراحی بدنه مشابه نسخه های قبلی است. همانطور که گفته شد سایر قسمت های این گوشی من جمله دوربین گوشی تغییر خواهد کرد، به همین دلیل منتظر گوشی های گلکسی S9  یا S9 پلاس با دو دوربین دوگانه خواهیم بود. با ثبت نماد تجاری The Camera.Reimagined ثابت شد که بسیاری از دستگاه ها و اسمارت فون ها از این نماد تجاری استفاده می کنند که خود نشان دهنده پیشرفت وسیع در دوربین S9 است.

گلکسی اس 9

دیروز این شرکت چیپ ست پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ است را معرفی کرد و قار است این چیپ ست که قدرت پردازش گلکسی S9 را تامین کند. بر اساس گزارش های ارائه شده کمپانی سامسونگ به قدرت این چیپ ست توجه زیادی کرده است. این تراشه یعنی اگزینوس 9810 به یک LSP یا یک پردازنده سیگنال دوگانه تصویری متصل است که چهار سنسور تصویر برداری دارد.

یعنی یک دوربین دوگانه در قسمت پشت و یک دوربین  و سنسور در قسمت جلوی گوشی را شامل می شود. این پردازنده کیفیت عکس و انرژی مصرفی را بهود می بخشد. همچنین فوکوس خودکار و الگوریتم تصویر های متنوع ، از قابلیت های این چیپست است. توجه شود که مطالب ذکر شده به صورت قطعی نیستند و توسعه دوربین این کمپانی در فروش گلکسی S9 و S9 پلاس بی تاثیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  تایید مشخصات دوربین گلکسی اس 9

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نماد تجاری دوربین گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *