تولید پنل OLED آیفون 10 توسط کمپانی ال جی

آیفون 10

همانطور که می دانید پنل OLED آیفون 10 توسط کمپانی سامسونگ تولید و تامین می گردید و کمپانی اپل نیز بابت تهیه ی این پنل ها هزینه های بسیاری زیادی را پرداخت کرد و همین عامل سبب شد که آیفون 10 با قیمت پایه ی 999 دلار عرضه گردد. اکنون کوپرتینویی ها تصمیم گرفته اند که از کمپانی ال جی برای تامین پنل OLED پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 10 کمک بگیرند.

چند وقت پیش در یک نشریه ی کره ای خبری مبنی بر توافق ال جی و اپل بر سر تولید پنل OLED آیفون 10 منتشر شد و روز چهارشنبه ی گذشته کمپانی ال جی دیسپلی در خصوص شایعه ی منتشر شده اعلام کرد که هنوز جزئیاتی در خصوص توافق با کمپانی اپل بر سر تولید پنل صفحه نمایش آیفون 10 مشخص نشده است، در صورتی که تمامی جزئیات مشخص گردند، قطعا اطلاع رسانی خواهد شد، در غیر این صورت نهایتا تا یک ماه دیگر نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

آیفون 10از سوی دیگر یک گزارش محلی در کره ی جنوبی منتشر شده است که گویا کمپانی ال جی در حال تجهیز خط مونتاژ Paju E6 می باشد و انتظار می رود که در این خط تولید، پنل صفحه نمایش OLED آیفون 10 تولید گردد. گویا میزان خط تولید کمپانی ال جی 60 میلیون واحد در ابتدا خواهد بود. یکی از موضوعات جذابی که لازم است بدانید این است که پیش از این کمپانی ال جی دیسپلی پنل LCD محصولات قبلی اپل را تولید می کرده، یعنی پنل مورد استفاده در مدل های قبلی آیفون توسط ال جی دیسپلی تولید گردیده است.

کمپانی اپل در یال آینده از دو آیفون جدید خود رونمایی به عمل خواهد آورد که هر دو این گوشی ها دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود. نسخه ی جدید پرچمدار کمپانی اپل دارای صفحه نمایش های 5.8 اینچی و 6.2 تا 6.5 اینچی خواهند بود و هردو آن ها دارای صفحه نمایش بدون حاشیه هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی اپل از تبلت آیپد 8 و آیپد ایر نسل جدید

نظرات در مورد : تولید پنل OLED آیفون 10 توسط کمپانی ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *