نصب آیکلود اپل در بروزرسانی اکتبر ویندوز 10 صورت نمی پذیرد

بروزرسانی اکتبر ویندوز 10

در ماه اکتبر سال جاری کمپانی مایکروسافت از بروزرسانی جدید خود رونمایی به عمل آورد که گویا این بروزرسانی هم اکنون با باگ هایی روبرو می باشد. بر اساس گزارش های منتشر شده، گویا کاربرانی که این بروزرسانی را نصب نموده اند دیگر قادر به نصب آیکلود اپل نمی باشند.

بروزرسانی اکتبر ویندوز 10

کمپانی مایکروسافت مدتی است که به شفافیت بیشتر در خصوص ایرادات ویندوز 10 تعهد نموده است و هر موقع که چالشی جدید در خصوص بروزرسانی ماه اکتبر ویندوز 10 وجود داشته باشد، سندهای پشتیبانی آن را آپدیت می نماید. این کمپانی مدتی پیش به دلیل وجود باگی که باعث پاک نمودن فایل‌ های شخصی کاربران می گشت، آپدیت جدید را از انتشار خارج نمود و اکنون مسئله ای جدید مطرح شد که مانع از نصب این آپدیت بر روی بعضی از سیستم های میزبان iCloud اپل می گردد.

بروزرسانی اکتبر ویندوز 10

بر همین اساس کمپانی اپل متوجه وجود یک ناسازگاری میان نسخه ی ویندوزی iCloud (ورژن 7.7.0.27) با آپدیت اکتبر ویندوز 10 شده است که سبب به وجود آمدن ایرادات غیرمنتظره در زمان Sign کردن  آلبوم ها می گردد. کمپانی مایکروسافت به منظور پیشگیری از وقوع این مسئله انتشار بروزرسانی جدید را برای دستگاه هایی که نسخه ناسازگار آیکلود برروی آنها نصب شده است، متوقف نموده است ولی بعد از از رفع ایراد از سوی کمپانی اپل روند بروزرسانی از سر گرفته خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: mspoweruser

 

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نصب آیکلود اپل در بروزرسانی اکتبر ویندوز 10 صورت نمی پذیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *