بروزرسانی جدید مایکروسافت برای ویندوز 10 شامل تم های روشن می باشد

بروزرسانی جدید مایکروسافت

همانطور که می دانید کمپانی مایکروسافت در ویندوز 10 از قابلیت تغییر تم به شیوه ای جدید رونمایی به عمل آورد و شما می توانید هر زمان که از تم ویندوز خود خسته شدید، هرچه سریعتر آن را به راحتی تعویض نمایید. اکنون باید اعلام کنیم که ردموندی ها با ارائه ی بروزرسانی جدید تم های روشن بسیار جذابی را معرفی نمودند که می توانید به راحتی رنگ و لعابی جدید به دستگاه خود بدهید.

بروزرسانی جدید مایکروسافت

اکنون کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد تا با این بروزرسانی عمده‌ ی ویندوز 10، یک تم روشن و جذاب را عرضه نماید. غول تکنولوژی های دنیا امروز در این نسخه‌ ی آزمایشی از ویندوز 10 تم روشنی را معرفی کرد که گویا قرار است به عنوان یک جایگزین برای تم سفید رنگی شود که هم اکنون در ویندوز 10 قابل استفاده می باشد. کمپانی مایکروسافت به منظور نمایش دادن جلوه هایی جذاب‌ از این تم جدید ، تغییرات کم و جزئی بخصوصی را هم در بک گراند معروف خود ایجاد کرده است و آن را نیز کمی روشن تر نموده است. تم روشن ویندوز 10 با ارائه ی بروزرسانی رسمی عمده ی این سیستم عامل که به احتمال سال 2019 میلادی عرضه می گردد در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی که با اسم رمز 19H1 شناخته شده است، علاوه بر تم روشن ، تغییراتی را در ابزارهای برش و اپلیکیشن چاپ ارائه نموده است.

بروزرسانی جدید مایکروسافت

از سایر تغییرات این بروزرسانی می‌ توانیم به فراهم گشتن قابلیتی به منظور تنظیم نمودن روشنایی در بخش Notification Center و افزوده شدن تم تاریک به نرم افزار One-Drive در ویندوز 10 اشاره داشته باشیم. کمپانی مایکروسافت در آپدیت کلی ماه اکتبر سال جاری خود هم تغییرات بسیار زیادی را شامل شد. برای مثال می‌ توانیم از برخوردار بودن ویندوز 10 از حالت تاریک برای قسمت های مختلف نظیر فایل اکسپلورر، فروشگاه و همچنین بخش تنظیمات یاد کنیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: howtogeek

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید مایکروسافت برای ویندوز 10 شامل تم های روشن می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *