نسخه فن ادیشن از سری گلکسی اس 23 در کار نیست

نسخه فن ادیشن از سری گلکسی اس 23 در کار نیست

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که ممکن است سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی S22 FE باشد. با این حال، به نظر می رسد همان منابع نشان می دهند که S22 FE آخرین گوشی Fan Edition خواهد بود و طبق گزارش ها، این شرکت کره جنوبی برنامه ای برای عرضه گلکسی S23 FE در آینده ندارد. گزارش‌های اوایل این هفته همگی نشان می‌دهند که سامسونگ همچنان برنامه‌هایی برای عرضه گلکسی S22 FE دارد، و همچنین به زودی. در حالی که ممکن است گلکسی اس 22 FE در راه باشد، اما شایعات در مورد تاک انگور متمایل به این است که این گوشی آخرین مدل Fan Edition است و به نظر می رسد که گلکسی اس 23 FE اکنون از کارت خارج شده است.

ظاهرا گلکسی S23 FE در آب مرده است. در حالی که هیچ یک از منابع منطقی ارائه نکرده اند، منطقی است که سامسونگ به دنبال کنار گذاشتن طیف تلفن های FE باشد. برای یک، این گوشی‌ها معمولاً بیش از 9 ماه پس از گوشی‌های استاندارد سری گلکسی اس عرضه می‌شوند که تفاوت قیمتی کمی بین این دو خط را تضمین می‌کند.

به عنوان مثال، اکثر خریداران تا زمان عرضه گلکسی اس 21 به گلکسی اس 21 FE ترجیح می دادند. به طور مشابه، نزدیکی به عرضه نسل بعدی سری گلکسی اس باعث می شود خریداران بالقوه منتظر فناوری جدیدتر باشند. در هر صورت، خط Fan Edition سامسونگ همیشه کمی بد فکر به نظر می رسید – حداقل در شکل فعلی آن.

مهم است که همه اینها را با کمی نمک مصرف کنید. به عنوان مثال، شایعات گسترده ای مبنی بر لغو شدن گلکسی اس 21 FE وجود داشت، اما در عوض پس از چند بار تعویق، با تاخیر عرضه شد. در حالی که اطلاعات قابل اعتماد کمی در مورد S22 FE وجود دارد، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی علیرغم شایعات لغو مشابه در اوایل سال، برای عرضه آماده می‌شود. Galaxy S23 FE ممکن است در پایان روز از این روند پیروی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گلکسی A52 سامسونگ نسخه 5G؛ میان‌رده‌ی فوق‎‌العاده و رقیب آیفون SE

نظرات در مورد : نسخه فن ادیشن از سری گلکسی اس 23 در کار نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *