زمان عرضه‌ی گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا زودتر از انتظار

زمان عرضه‌ی گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا زودتر از انتظار

شرکت سامسونگ در طی چند سال گذشته تمامی رویدادهای خود را به صورت Unpacked و دستگاه‌های خانواده‌ی گلکسی اس و نوت را در طی این مدت معرفی نموده است. بنابراین بر اساس آخرین دعوتنامه‌ی سامسونگ از مطبوعات در تاریخ 11 فوریه نشان می‌دهد که گویا این شرکت تصمیم دارد تا نسخه‌ی نهایی شده‌ی سری گلکسی اس 20 را رونمایی کند در حالی که قبلا اعلام شده بود که زمان احتمالی برای معرفی سری جدید گوشی‌های سامسونگ، 6 مارس خواهد بود ولی اکنون گویا زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی از این خانواده‌ی محبوب از گوشی‌های سامسونگ صورت خواهد گرفت.

حتی در برخی دیگر از شایعات عنوان شده است که سامسونگ در تاریخ 13 مارس سال 2020 قصد دارد تا سری جدید گلکسی اس 20 را معرفی و رونمایی کند ولی با توجه به اینکه یک ماه پس از زمان رونمایی قرار است گوشی‌های این سری به بازار عرضه گردند، تاریخ 13 مارس تقریبا غیر ممکن می‌باشد، بنابراین نهایتا توانستیم به تاریخ 6 مارس اکتفا کنیم. اما بر اساس مکث سه هفته‌ای که انتظار می‌رود بیشترین مدت انتظار ما باشد کمی دلهره‌آور وسخت می‌باشد.

در سال گذشته‌ی میلادی شرکت سامسونگ سری گلکسی اس 10 را در تاریخ 20 فوریه معرفی نمود و سپس متعاقبا با جدیت تمام در تاریخ 8 مارس در ایالات متحده‌ی آمریکا گوشی‌های این سری را عرضه نمود.

عرضه‌ی گلکسی اس 20 سامسونگ ممکن است تا پایان ماه فوریه طول بکشد

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی از زمان رونمایی سری گلکسی اس 20 سامسونگ داشته باشیم، دفتر اسرائیلی این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد با معرفی گوشی‌های این سری با شرکت اپل رقابت بسیار سنگینی را آغاز نماید. این سری به زودی پس از رونمایی اولیه، حداقل در اسرائیل، قرار است در مطبوعات اطلاعاتش منتشر گردد (حداقل در سایت خبری محلی Gadgety منتشر خواهد شد). همانطور که در دعوت‌نامه‌ی زیر مشاهده می‌کنید، سامسونگ یک رویداد برای تاریخ 20 فوریه، یک هفته پس از رونمایی در سانفرانسیسکو، تنظیم کرده است.

زمان عرضه‌ی گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا زودتر از انتظار

البته این موضوع بدان معنی نیست که ساموسنگ قصد دارد تا این دستگاه را به طور کامل معرفی کرده و بلافاصله پس از مراسم رونمایی عرضه‌ی آن را آغاز نماید. از طرفی دیگر اگر بر اساس تاریخ اعلام شده از سوی سامسونگ پیش برویم، نباید بیشتر از دو هفته تا زمان عرضه‌ی نهایی این دستگاه به بازار، وقت باقی مانده باشد. یعنی در تاریخ 6 مارس شاهد رونمایی از این سری محبوب سامسونگ خواهیم بود و از طرفی دیگر، بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در تاریخ 28 فوریه این مراسم برگزار خواهد شد.

در بحث قیمت‌گذاری، انتظار نمی‌رود که از یک طراحی بسیار چشمگیر و حذف بخش جزیره‌ای دوربین را شاهد باشیم اما افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 5G می‌تواند به معنای آغاز ثبت برچسب‌های قیمت بالاتر از سری گلکسی اس 10 باشد، حتی پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های 4G دستگاه‌های این خانواده قیمتی در بازه‌ی 849 تا 1299 دلار داشته باشند. این بازه‌ی قیمتی بر اساس میزان حافظه‌ی دستگاه‌ها می‌باشد (هرچه حافظه‌ی دستگاه بالاتر، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود).

در مورد نسخه‌ی 5G این دستگاه‌ها نیز باید بگوییم که ما اکنون انتظار داریم تا با قیمت 999 دلار برای گلکسی اس 20 سامسونگ روبرو شویم زیرا قرار است بر اساس خبرهای منتشر شده از مودم‌های mmWave در سری 5G خانواده‌ی گلکسی اس 20 بهره برده شود. در ادامه توجه شما را به مشخصات افشا شده در مورد گوشی‌های سری جدید سامسونگ جلب می‌نماییم تا ببینید آیا پرداخت قیمت‌های نجومی برای گوشی‌های این خانواده ارزش دارد؟

مشخصات و قیمت گلکسی اس 20، اس 20 پلاس (اس 11) و اولترا

زمان عرضه‌ی گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا زودتر از انتظار

یکی دیگر از مواردی که افشاگر معروف دنیای گوشی‌های هوشمند، ایوان بلس منتشر کرده است، گویا سامسونگ به تمامی مشتریانی که نسخه‌ی پلاس یا اولترا سری گلکسی اس 20 را پیش خرید می‌کنند، قصد دارد تا یک ایربادز جدید گلکسی بادز پلاس به عنوان هدیه ارائه نماید.

اکنون با مطالعه‌ی اطلاعات مربوط به خانواده‌ی گلکسی اس 20 سامسونگ، آیا به نظر شما گوشی‌های این سری ارزش پرداخت چنین مبالغ هنگفتی را دارند؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زمان عرضه‌ی گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا زودتر از انتظار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *