انتشار تصویر نمونه اولیه Black Shark 6

انتشار تصویر نمونه اولیه Black Shark 6

بلک شارک، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند بازی، چند ماه گذشته را با گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات عملکردی و لغو پرچم‌دار سری Black Shark 6/Pro پشت سر گذاشته است. با این حال، فهرست اخیر در پلتفرم تجارت الکترونیک، Youxianyu، نشان می دهد که این شرکت ممکن است با عرضه آخرین محصول خود، Black Shark 6، خود را برای بازگشت آماده کند.

Black Shark 6 3900 یوان (564 دلار) قیمت دارد و دارای مشخصات قابل توجهی از جمله 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی Sony IMX686 و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است. با این حال، محصول لیست شده در Youxianyu به وضوح یک نمونه اولیه مهندسی است، با دهانه های رابط مختلف برای آزمایش در پشت، یک ماژول لنز بزرگ در عقب که با الگوهای خطی فانتزی مشخص شده است، و دو ماده پوشش پشتی از شیشه و چرم ساده مشکوک است. این گوشی بر روی MIUI 13 مبتنی بر JOYUI 13 اجرا می شود.

گزارش ها حاکی از آن است که سری Black Shark 6 دارای صفحه نمایش 2K سوراخ پانچ، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی همچنین از بلندگوی دوگانه متقارن فوق‌العاده بزرگ، خنک‌کننده فعال و دفع گرما و بدنه سرامیکی و سایر ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند.

انتشار Black Shark 6 در پی گزارش هایی مبنی بر اینکه بلک شارک با مشکلات عملیاتی قابل توجهی از جمله غرامت معوقه کارکنان و کاهش قابل توجه تعداد مشاغل مواجه شده است، منتشر شد. با این حال، با عرضه Black Shark 6، این شرکت ممکن است به دنبال بازیابی جایگاه خود در بازار رقابتی گوشی های هوشمند بازی باشد. باید دید که آیا بلک شارک می تواند بر مشکلات اخیر خود غلبه کند و با موفقیت با بلک شارک 6 بازگردد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین جزئیات سخت افزاری گوشی Black Shark 5 فاش شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر نمونه اولیه Black Shark 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *