اپل AirPods Pro 2 بدون حسگر ضربان قلب از راه می رسد

اپل AirPods Pro 2 بدون حسگر ضربان قلب از راه می رسد

اخیراً به صورت آنلاین گزارش شده است که اپل قصد دارد یک سنسور برای اندازه گیری ضربان قلب و دمای بدن به AirPods Pro 2 اضافه کند. حال به نظر نمی رسد این ویژگی را در ایرپادز پرو 2 شاهد باشیم.

این اطلاعات توسط مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ به اشتراک گذاشته شده است. به گفته منبع، نباید انتظار چنین فناوری در هدفون داشته باشیم، حداقل در آینده نزدیک. شاید در سال‌های بعد افزوده شود.

طبق اطلاعات قبلی، AirPods Pro 2 از نظر طراحی تفاوتی با مدل فعلی نخواهد داشت. هدفون دارای طراحی بهبودیافته با ساقه خواهد بود. در بخش سخت افزاری دستگاه چیپ آپدیت شده H1 را دربرگرفته و  می تواند صدا بهبودیافته با ANC داشت.

در مورد کیس، به یک بلندگو، یک سوراخ برای بند و عملکرد Find My مجهز خواهد شد. این کیس از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می کند. در اخباری مرتبط اپل چند سالی است که روی نسل بعدی AirPods Pro کار می‌کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که انتظار می‌رود این شرکت AirPods Pro 2 را در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری معرفی و عرضه کند. در جدیدترین اخبار، ادعا شده است که ایربادز بی سیم پرچمدار آینده این شرکت به جای پورت لایتنینگ اختصاصی این شرکت، با USB Type-C برای شارژ عرضه خواهند شد.

گزارش جدید همچنین برخی از به‌روزرسانی‌های دیگر را که انتظار می‌رود با اپل AirPods Pro 2 جدید ارائه شود، فاش می کند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه از سیستم (SIP) برای تراشه H1 با پشتیبانی از بهبود تطبیقی ​​راهی بازار خواهد شد و همچنین به سیستم حذف نویز، EQ، صدا فضایی و اشتراک گذاری صدا تجهیز است.

کیس شارژ USB نوع C برای هدفون نیز با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود، اما جزئیات دقیق هنوز مشخص نیست. همچنین امکان ورود برخی از سنسورهای جدید مانند مانیتورینگ دما و نظارت بر ضربان قلب به دستگاه وجود دارد. پیش از این، گزارش ها و همچنین تصاویر لو رفته مربوط به نسل دوم AirPods Pro با تغییرات اندکی در طراحی منتشر شده بود. اکنون ادعا می شود که هدفون آینده با طراحی به اصطلاح بدون پایه عرضه نمی شوند.

بیشتر بخوانید  بروزرسانی iOS 12.0.1 برای دستگاه های اپل منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل AirPods Pro 2 بدون حسگر ضربان قلب از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *