نسخه سال نو چینی ایرپادز پرو معرفی شد

نسخه سال نو چینی ایرپادز پرو معرفی شد

اپل نسخه ویژه ای از AirPods Pro محبوب خود را به مناسبت سال نوی چینی که به عنوان “سال خرگوش” شناخته می شود، منتشر کرده است. طبق آخرین گزارش ها، اپل استور روز گذشته به طور ناگهانی وارد حالت تعمیر و نگهداری شد و نسخه ویژه جدید AirPods Pro “Year of the Rabbit” را در ساعات اولیه صبح منتشر کرد.

نسخه ویژه دارای طراحی خرگوش حکاکی شده با لیزر بر روی بدنه هدفون است که یک حس جشن به محصول می بخشد. با این حال، پارامترها و عملکردهای نسخه ویژه مانند AirPods Pro معمولی است. قیمت نسخه ویژه نیز بدون تغییر است و نسخه ویژه AirPods Pro “Year of the Rabbit” با قیمت 1899 یوان (296 دلار) به فروش می رسد.

علاوه بر طراحی خرگوش روی هدفون، بسته بندی نسخه ویژه نیز دارای طراحی خرگوش قرمز است که بر ماهیت جشن محصول تاکید بیشتری دارد. آخرین گزارش‌ها اشاره می‌کنند که وقتی هدفون‌های هدفون به گوشی متصل می‌شوند، این طرح در پنجره پاپ‌آپ نیز دیده می‌شود.

همچنین گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه نسخه قرمز آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در حال حاضر برای خرید در چین و احتمالاً در جشن سال نو چینی موجود است. انتشار نسخه ویژه AirPods Pro و در دسترس بودن آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرمز رنگ در چین، گواهی بر تعهد اپل برای پاسخگویی به نیازها و ترجیحات مشتریان چینی خود است.

بازار چین یک بازار قابل توجه برای اپل است و این شرکت به طور مداوم نسخه های ویژه محصولات خود را منتشر کرده است و تلاش می کند تا محصولات و خدمات خود را با بازار چین مطابقت دهد. به طور کلی، انتشار ایرپادز پرو “Year of the Rabbit” ویژه نسخه مطمئناً مورد توجه طرفداران اپل در چین خواهد بود که به دنبال جشن گرفتن تعطیلات آینده به سبک هستند. کشور چین برای اپل اهمیت بسیاری داشته و نسخه های ویژه ای از این رو در نظر می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه مخفی کردن نام فولدر در آیفون و آیپد

نظرات در مورد : نسخه سال نو چینی ایرپادز پرو معرفی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسخه های کپی رو چین میسازه قیمت مناسب و در حین حال خوب من خودم دارم ازش راضیم واقعا عالی