گلکسی اس 10 لایت و دریافت اندروید 13

گلکسی اس 10 لایت و دریافت اندروید 13

سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان، دستگاه‌های زیادی را در کاتالوگ خود دارد، به این معنی که گوشی‌های هوشمند زیادی دارد که باید در طول چندین سال از آنها نگهداری کند. برای مصرف‌کننده‌های معمولی، دریافت به‌روزرسانی سیستم‌عامل ممکن است مهم نباشد، اما برای کسانی که بیشتر با فناوری در ارتباط هستند، دریافت آخرین نسخه اندروید کار بزرگی است.

در بیشتر موارد، سامسونگ در به‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید 13 کار بسیار خوبی انجام داده است. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال آن هستند یا محصولات پرچم‌دار اخیر خود را در اولویت قرار می‌دهند، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5 خود را برای تعدادی از گوشی‌های خود عرضه کرده است. دستگاه هایی که برخی از آنها حتی چند نسل قدیمی هستند. اما، همه دستگاه‌ها به راحتی عرضه نمی‌شوند.

علیرغم اینکه نسخه سفت‌افزار جدیدی برای دستگاه‌های گلکسی اس 10 لایت در ایالات متحده عرضه می‌شود، این گوشی همچنان روی اندروید 12 گیر کرده است، به این معنی که آن‌هایی که در ایالات متحده هستند باید همچنان صبور باشند. اگرچه این به خودی خود ضربه بزرگی نیست، اما چیزی که آن را کمی تاثیرگذارتر می‌کند این است که گلکسی اس 10 لایت قبلاً به‌روزرسانی اندروید 13 را در اسپانیا دریافت کرده است، به این معنی که در برخی مواقع باید به ایالت برسد.

میان‌افزار Galaxy S10 Lite، نسخه G770U1UES6GVL2، تعدادی اصلاحات و وصله‌های امنیتی را از به‌روزرسانی امنیتی اندروید دسامبر 2022 ارائه می‌کند. برای کسانی که مدل صحیح را در اختیار دارند، می‌توانند به‌روزرسانی را از طریق هوا (OTA) دانلود کنند یا به‌روزرسانی را دانلود کرده و به صورت دستی نصب کنند. اگر می خواهید مسیر دستی را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که از اطلاعات مهم دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگرچه ممکن است این گوشی جذاب به نظر برسد، متأسفانه، تعداد کمی از خرده فروشان هستند که واقعاً این مدل را کاملاً جدید می‌فروشند، و اکثر آنها فقط واحدهای تجدید شده یا بازسازی شده را حمل می‌کنند. خوشبختانه، اسمارت‌فون‌های فوق‌العاده دیگری در خط تولید فعلی سامسونگ وجود دارد که اینها برخی از بهترین گزینه‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ در حال حاضر هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

نظرات در مورد : گلکسی اس 10 لایت و دریافت اندروید 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *