گوشی Galaxy A24 راهی بازار شد

گوشی Galaxy A24 راهی بازار شد

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی Galaxy A24 را راهی بازار کرد. تلفن هوشمند زیر 300 دلاری که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و از طراحی شیکی هم بهره می برد.

این مدل را باید جانشین گلکسی A23 سال 2023 دانست که در طراحی به A14 فعلی شبیه است. Galaxy A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی sAMOLED با وضوح +FHD و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. این گوشی از نمایشگری با طراحی ناچ بهره برده و کمی حاشیه نمایشگر ضخیمی دارد.

پنل عقب دارای سه سنسور دوربین به صورت عمودی بوده و حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شده که درون کلید پاور قرار دارد. در بخش دوربین، سه حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شد.

در بخش سخت افزاری، سامسونگ گلکسی A24 به یک پردازنده هشت هسته ای نامشخص 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است. طبق فهرست بنچمارک‌ها، این احتمالاً چیپ مدیاتک Helio G99 خواهد بود. دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با اسلات کارت microSD برای نیازهای اضافی دارد.

گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گرفته و سرعت شارژ مشخص نیست اما گزارش ها حاکی از سرعت شارژ 25 واتی است. گزینه‌های اتصال گلکسی A24 شامل پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، دو سیم کارت 4G، بلوتوث 5.0، WiFi و GPS می شود.

در حال حاضر قیمت گلکسی A24 سامسونگ مشخص نشده است. انتظار داریم در پیکربندی 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی بتوان تهیه کرد. گزینه رنگی آن هم سبز لیمویی، مشکی خون آشام، بورگوندی و نقره ای خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید. این کمپانی درصدد بوده سبد محصول خود را با مدل های متنوع و خوش قیمتی همراه سازد. این مدل اقتصادی نیز ابتدا در ویتنام عرضه خواهد شد و سپس به سایر نقاط خواهد رسید. پیش بینی شده بزودی میان رده های بیشتری از سامسونگ شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy Tab S5e ویژگی از گلکسی زد فولد 3 را بدست آورد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A24 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *