گوشی ویوو T2x بزودی در راه بازار جهانی

گوشی ویوو T2x بزودی در راه بازار جهانی

Vivo ممکن است آماده عرضه یک گوشی هوشمند میان رده جدید در بازار جهانی باشد. محصول مورد بحث Vivo T2x نام دارد و سال گذشته با مشخصات مناسب و طراحی نسبتا آشنا در چین رونمایی شد. در حالی که هیچ تایید رسمی در مورد راه اندازی بین المللی این گوشی وجود ندارد، لیست کنسول Google Play آن نشان می دهد که نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

Vivo T2x با تراشه مدیاتک MT6833 روی کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این احتمالاً Dimensity 700 SoC است که بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را تامین می‌کند. علاوه بر این، فهرست نشان می‌دهد که نسخه جهانی Vivo T2x 5G با صفحه‌نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس عرضه می‌شود و سیستم‌عامل اندروید 13 را خارج از جعبه اجرا می‌کند. این پنل می تواند دارای تراکم پیکسلی 440 PPI و یک بریدگی به شکل قطره آب باشد. ممکن است با 8 گیگابایت رم عرضه شود.

قابل ذکر است که نسخه چینی این گوشی دارای چیپست مدیاتک Dimensity 1300 همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 بود. صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تجدید 144 هرتز دارد. پنل LCD دارای نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، DC Dimming، پوشش فضای رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی 650 نیت است.

این گوشی در چین با سنسور اصلی دوگانه 50 مگاپیکسلی + لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه شد و به یک موتور لرزش محور خطی کاملاً جدید مجهز شده است. Vivo T2x یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سیمی 44 واتی ویوو دارد که می تواند گوشی را از 0 تا 50 درصد در 35 دقیقه شارژ کند. Vivo هنوز عرضه جهانی Vivo T2x را تایید نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی ویوو V30 در راه است

نظرات در مورد : گوشی ویوو T2x بزودی در راه بازار جهانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *