ناتینگ Speaker (1) در راه است

ناتینگ Speaker (1) در راه است

91mobiles و Kuba Wojciechowski فاش کردند که Nothing و Carl Pei در حال کار بر روی حداقل یک محصول جدید دیگر هستند که Nothing Ear (2) و Nothing Phone (2) قبلاً برای عرضه اواخر امسال تایید شده‌اند. ظاهراً تصویر زیر مربوط به یک اسپیکر است که یک دسته حمل نیمه شفاف در بالای آن قرار دارد. نام گوینده هنوز فاش نشده است، اگرچه می توان چنین استنباط کرد که ناتینگ آن را به عنوان بلندگو به بازار عرضه نخواهد کرد.

به گفته 91mobiles، ناتینگ Speaker (1) دارای چهار درایور است که توییترها بالای دو درایور اصلی قرار دارند. این اسپیکر همچنین دارای چندین دکمه در کنار دو توییتر است که هیچ دکمه‌ای در پنل جلویی آن وجود ندارد. با این حال، به نظر می رسد که یک نوار نمایشگر در کنار توییتر سمت چپ وجود دارد. باید دید این نمایشگر چقدر مفید خواهد بود. ما گمان می کنیم حداقل داده های متا، سطوح حجم فعلی و ورودی فعال را نمایش دهد.

ناتینگ Speaker (1) در راه است

اطلاعات کمی در مورد Nothing Speaker (1) در این مرحله وجود دارد، از جمله تاریخ انتشار. اگر 91mobiles و Wojciechowski درست باشند، به نظر می رسد که Nothing نسخه های سخت افزاری زیادی را طی چند ماه آینده برنامه ریزی کرده است. تاریخ انتشار Ear (2) و Phone (2) نیز هنوز تضمین نشده است، اما ممکن است چیزی شروع به تمسخر راه اندازی قبلی نکرده باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر رندر جدید از گوشی ناتینگ Phone (2a) لو رفت

نظرات در مورد : ناتینگ Speaker (1) در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *