مک بوک پروهای M2 اواخر امسال از راه می رسند

مک بوک پروهای M2 اواخر امسال از راه می رسند

در حالی که اپل مشغول آماده شدن برای عرضه مک بوک پروهای 13 اینچی با آخرین پردازنده M2 است، بلومبرگ پیش بینی کرده که ارتقاء سایر مدل ها احتمالا امسال صورت گیرد. آنها احتمالاً تغییرات اساسی در طراحی فعلی نخواهند داشت، اما بهبود عملکرد سخت افزاری دارند.

مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می کند که اپل در حال حاضر روی مدل های جدید مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی با تراشه M2 کار می کند. به غیر از پردازنده جدید، آنها اکثراً مشابه مک بوک پروهای فعلی با آن اندازه هستند و به جای CPUهای M1 Pro و M1 Max از M2 Pro و M2 Max بهره خواهند گرفت.

در مقایسه با M1، بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که M2 به بهبود متوسط ​​11 درصدی در عملکرد تک رشته‌ای، افزایش 18 درصدی در عملکرد چند رشته‌ای و افزایش چشمگیر 43 درصدی در عملکرد گرافیکی دست یافته است. پیشرفت‌های M2 Pro و M2 Max نسبت به مدل‌های قبلی خود سبک مشابهی در مقایسه با گرافیک دارد، که باید به کاربران در کارهایی مانند ویرایش ویدیو کمک کند.

مک بوک ایر با چیپ M2 در حال حاضر موجود است و اپل فروش مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M2 را از 23 ژوئن زودتر از موعد مقرر آغاز خواهد کرد. بسته به زنجیره تامین، انواع بزرگتر ممکن است در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 وارد بازار شوند.

از 9 دستگاه مک برنامه‌ریزی‌شده اپل، پنج دستگاه هنوز نامشخص هستند، احتمالاً مدل‌های دسکتاپ مانند Mac Pro دارای M2 Ultra باشند. باید منتظر ماند تا اپل امسال چنین محصولاتی را معرفی کرده و در اختیار مشتریان و طرفداران قرار دهد. سری محصولات مک بوک اپل دسکتاپ های جذابی بوده و سخت افزار قدرتمندی را به همراه دارند که در کنار سیستم عاملی بهینه تجربه کاربری لذت بخش را فراهم می آورند.

پیش بینی شده دو مک بوک پرو امسال تا نوامبر از راه برسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی تجهیز است

نظرات در مورد : مک بوک پروهای M2 اواخر امسال از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *