چیپ ست A11 Bionic ظاهرا با چیپ ست لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچی مقایسه می شود

چیپ ست A11 Bionic

چیپ ست A11 Bionic : در این روزها، تکنولوژی گوشی های همراه، مسیری سریع به سوی پیشرفت طی کرده و موبایل هایی با پردازنده هایی با ویژگی هسته ای قدرتمند (deca – core ) ارائه می دهد.

متخصصان شرکت بزرگ اپل معتقدند نباید از پیشرفت و امکانات تلفن های همراه متعجب و شگفت زده شد چرا که امروزه گوشی های تلفن هوشمند، همانند یک لپ تاپ قوی عمل می کنند و مدل های جدید آیفون با امکانات بی نظیرشان، دلیل محکمی بر صحت این حرف می باشند.

اپل با معرفی آیفون  8 ، 8 پلاس و آیفون X ، چیپ ست جدیدی از A 11 Bionic را وارد بازار گوشی های همراه کرد. حتی در خود گوشی های اپل برای اولین بار است که از چیت ستی با 6 هسته استفاده شده است. چرا که در مدل A 10 که یکی از بهترین گوشی های اپل بود پردازنده های چهار هسته ای و در مدل های قدیمی تر پردازنده های دو هسته ای به کار رفته بود.

مشاهدات اخیر Geek bench نشان می دهد که مدل A11 Bionic از نظر عملکرد در مقایسه با مدل های قبلی , بسیار به مدل های 13 اینچی مک بوک نزدیک می باشد.

چیپ ست A11 Bionicبر اساس سطوح بندی Greek bench  ، مدل A11 رتبه متوسط تک هسته ای را با امتیاز 4169 نه تنها در مدل های A 10 X و A 10 را پس زد بلکه می توان گفت تقریبا در برابر مک بوک پرو 13 اینچی قرار داشته و در آزمون های دستگاه های تک هسته ای امتیاز 4592 را به دست آورده است.

البته این اولین باری نیست که چیت ست های گوشی های اپل به پای لپ تاپ های این شرکت می رسند، همانطور که همه می دانیم فیوژن A 10 که در سال گذشته وارد بازار شد نیز چنین ویژگی داشت.

ممکن است برخی از افراد در صحت و سقم این تست ها دچار شک و تردید شوند چرا که نگرانند بعضی از نتایج جعلی و دستکاری شده باشند , اما ماک روم با Geekbench’s John Poole صحبت کرده و به قطعیت بیان می کند که تمامی نتایج و آزمون ها واقعی هستند پس بدون نگرانی از این گوشی ها استفاده کنید چرا که انتظارات شما را به خوبی بر آورده می کنند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چیپ ست A11 Bionic ظاهرا با چیپ ست لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچی مقایسه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *