طراحی زیبای سامسونگ Galaxy Z Flip

طراحی زیبای سامسونگ Galaxy Z Flip

نمایش سامسونگ Galaxy Z Flip طراحی بسیار زیبایی را نشان می دهد
به نظر می رسد با ورود به یک دهه جدید ، سال 2020 بسیاری از نوآوری های فناوری هیجان انگیز، به ویژه در حوزه گوشی های هوشمند به ارمغان آورد. یکی از این موارد شامل فناوری تلفن هوشمند تاشو است. پس از موتورولا Razr، سامسونگ Galaxy Z Flip در این دوره قرار دارد.
LetsGoDigital، بر اساس تیزرهای قبلی و تصویرهای لایو در رابطه با تلفن سامسونگ، چند رندرmockup از تلفن تاشو آینده ارائه کرده است.
مدل های ارائه شده نکات زیادی راجع به نحوه ظاهر گوشی سامسونگ آینده ارائه می دهد. لولا با همان چیزی که در Galaxy Fold مشاهده می شود طنین انداز است. در قسمت سمت راست یک دکمه پاور وجود دارد در حالی که بلندگو در قسمت سمت راست بالای آن قرار دارند. به طور مشابه ، درست در کنار سنسورهای دوربین اصلی دوگانه و یک فلاش LED تنها یک صفحه نمایش خارجی کوچک قرار دارد.

طراحی زیبای سامسونگ Galaxy Z Flip
از طرف دیگر نمایشگر داخل آن دارای سوراخ پانچ است که در یک سلفی 10MP ساکن است. بیان شده است که این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 بهره می برد. همچنین گفته می شود که از شارژ سریع به نوعی برای تنظیم باتری دوگانه پشتیبانی می کند، یکی از آنها گفته می شود 900 میلی آمپر ساعت است در حالی که ظرفیت یکی دیگر هنوز مشخص نیست.
Galaxy Z Flip ممکن است اولین گوشی هوشمند مصرف کننده باشد که دارای شیشه قابل تاشو است – این در حالی است که سایر تلفن های قابل تاشو از مواد پلاستیکی مبتنی بر پلاستیک برای سطح صفحه قابل خم استفاده می کنند. صفحه نمایش به خود اختصاص داده شده است تا به صفحه نمایش 6.7 اینچی نسبتاً بزرگ باز شود.

لینک مرتبط:Samsung Galaxy Fold 2 با اسنپدراگون 855 و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی

با دانستن این مطالب، سؤالات بسیاری در مورد آینده Galaxy Z Fold سامسونگ بی پاسخ مانده است. به هر حال، احتمالاً می توانیم شاهد آن باشیم که در رویداد ورودی Unpacked سامسونگ که ماه آینده برنامه ریزی شده، پرده برداری شود. بنابراین، برای به روزرسانی های منظم در ارتباط باشید.

طراحی زیبای سامسونگ Galaxy Z Flip

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی زیبای سامسونگ Galaxy Z Flip

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *