مقایسه ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با گوشی وان پلاس 6

سامسونگ

از زمان ارائه ی اولین دستگاه گوشی وان پلاس هدف آن ارائه قابلیت های نرم افزاری اورجینال بدون هیچ گونه باگ و قیمت غیر تهاجمی و همچنین قدرت مند ترین سخت افزار است، و از این رو به این گوشی نام جالب، قاتل پرچم دار ها، را داده اند. انتخاب این اسم بسیار جالب برای این گوشی به این دلیل است که ابن گوشی کارایی و کیفیت گوشی های پرچم دار موجود در بازار را به کاربران و مشتریان ارائه می دهد و این در حالی است که قیمت این گوشی به نسبت این پرچم دار ها بسیار پایین تر است.

بر طبق گزارشات و شایعاتی که در این چند روزه وجود داشته است ظاهرا به زودی گوشی وان پلاس ۶ روانه ی بازار فروش می شود و همچنین شایعات اکثرا حاکی از آن است که این دستگاه قاتل پرچم دار ها دقیقا همانند ورژن قبلی اش یعنی وان پلاس 5 به قدرت مند ترین سخت افزار موحود یعنی اسنپدراگون 845 ساخت کمپانی کوالکام و همچنین حداقل شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

سامسونگ

همان طور که می دانید به تازگی نتایج و دستاورد های تست گوشی وان پلاس 6 بر روی وب سایت گیک بنچ قرار گرفته است، این دستگاه که تحت عوان اسمی شبیه به کد، NS NS P7819، لیست شده امتیاز های قابل توجهی کسب کرده است. اگر شما بر روی این سایت نام سامسونگ را جست و جو کنید متوجه می‌ شوید که گوشی های گلکسی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که به تراشه قدرت مند اسنپدراگون 845 مجهز هستند، از نمرات و امتیاز های پایین‌ تری نسبت به گوشی وان پلاس 6 برخوردار هستند. پیش‌ نمایش گوشی وان پلاس 6 در سایت گیک‌ بنچ، نشان از امتیاز بالا تر آن نسبت به گوشی گلکسی اس 9 و گوشی گلکسی اس 9 پلاس دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با گوشی وان پلاس 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *