سامسونگ باتری نوت 7 را از یک شرکت چینی تامین خواهد کرد

سامسونگ باتری نوت 7 را از یک شرکت چینی تامین خواهد کرد

خرابکاری ها و مشکلات فبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 7 این روزها سر و صدای زیادی در سراسر جهان به پا کرده است و علاوه بر تبدیل شدن به یک شکست بزرگ برای سامسونگ باعث افت شدید سهام این شرکت در بازار جهانی شد.فراخوان جمع آوری فبلت نوت 7 شاید تنها کاری بود که سامسونگ در آن دوره زمانی میتوانست انجام دهد.

اما هم اکنون کره ای ها به فکر بهبود وضعیت فعلی هستند و در حال انجام اقداماتی برای آرام کردن اوضاع و بازگشت به روزهای خوب قبل هستند.همانطور که می دانید علت انفجار تمامی موبایل های نوت 7 نشات گرفته از مشکلی بود که در باتری های این دستگاه وجود داشت و حال سامسونگ قصد دارد تا برای تامین باتری های این گجت از شرکت چینی Amperex Technology کمک بگیرد و این وظیفه را به آن ها محول کند و از این پس از Samsung SDI استفاده نخواهد کرد.

در برخی منابع معتبر آمده است که سامسونگ تا به اکنون حدودا 70 درصد تولید باتری های نوت 7 را توسط Samsung SDI تامین میکرده و تنها 30 درصدکه عموما هم در نسخه های چینی بوده شرکت ATL تولید می کرده است.

جالب اینجاست که این تصمیم احتمالا بدلیل تعداد کم گزارش های منفجر شدن این دستگاه در کشور چین بوده است به طوری که شرکت سامسونگ حتی فراخوانی هم برای جمع آوری نوت 7 در این کشور اعلام نکرد.پس به نظر می رسد که باتری های شرکت ATL بدون مشکل بوده و به همین دلیل است که سامسونگ می خواهد تامین همه ی باتری های این دستگاه را به این شرکت چینی واگذار کند.گفته می شود طی 6 تا 9 ماه آینده کار تولید باتری های دستگاه نوت 7 انجام گیرد.

در صحبت هایی که اخیرا رییس شرکت چینی Amperex Technlogoy انجام داده است بیان کرده که این شرکت درآمد قابل توجهی در ماه جاری بدست خواهد آورد و تجارتی بزرگ در راه است هرچند که مستقیما اشاره ای به سامسونگ نکرده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی وتاریخ دقیق رونمایی گلکسی نوت امسال

نظرات در مورد : سامسونگ باتری نوت 7 را از یک شرکت چینی تامین خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *