گوشی هوشمند کمپانی Vivo معرفی شد

گوشی هوشمند کمپانی Vivo

گوشی هوشمند کمپانی Vivo : در چند سال اخیر شاهد پیشرفت بسیاری از شرکت های چینی در انواع زمینه ها بوده ایم , باید توجه داشت که شرکت های تولید کننده موبایل و گوشی های هوشمند نیز از این جریان مستثنی نیستند. شاید برایتان جالب باشد که Vivo که احتمالا زیاد با آن اشنا نیستید , توانسته پنجمین رتبه را در لیست پرفروش ترین شرکت های گوشی همراه، از آن خود کند.

محصول جدید این شرکت , گوشی Vivo Xplay 7  بسیار خبر ساز بوده است. اولین چیزی که درباره این گوشی بیان شده است نمایشگری با نسبت نمایشگر به بدنه 100٪ است. در وسط این نمایشگر دو دایره دیده می شود که یکی محل قرار گیری دوربین و دیگری محل قرار گیری حسگر اثر انگشت است.

این ویژگی برخلاف سایر برند ها بوده و مشکل حفره بزرگ اسنشال فون و  بخش عریض آیفون X را بر طرف کرده است. با این شرایط نسبت نمایشگر به بدنه واقعی بالای 95٪ خیلی بعید نیست. گویا این شرکت از حسگر تصویر سونی IMX 401. استفاده کرده و امکان زوم اپتیکال را تا 4 برابر افزایش داده است.

در حالی که شرکت هایی مانند اپل در گوشی آیفون X و سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 8 دارای زوم اپتیکال 2 هستند , این شرکت دوربینی با زوم اپتیکال با دوربین دوگانه برابر 2.3 برابر در ذنفون زوم 3 ایسوس طراحی کرده است. حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش یکی بوده از بخش پایینی صفحه نمایش به عنوان حسگر اثر انگشت استفاده شده است. با عرضه این تکنولوژی , می توان گفت ویوو اولین برندی است که این ویژگی را ارائه می دهد.

شرکت ویوو در پرچم دار خود از سخت افزار بسیار قوی استفاده کرده است , حافظه های داخلی 128 یا 256 گیگابایتی , چیپ ست اسنپدراگون 845 , حافظه رم 8 گیگا بایتی از جمله مشخصات این ابر گوشی است. با عرضه این گوشی به بازار , تحولی عظیم در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمال رونمایی از گوشی ویوو Y78+

نظرات در مورد : گوشی هوشمند کمپانی Vivo معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *