معرفی حلقه تناسب اندام Motiv

امروزه پیگیری مسائل تناسب اندام با بهره مندی از محصولات ردیاب تناسب اندام بخصوص با رهبری شرکت FitBit امری عادی محسوب شده است. اما واقعیت آن است با زیاده روی در تولید و عرضه این محصولات از شرکت های متنوع گاه با وقایع غیرمتقربه ای مواجه می شویم و این محصولات نیازهایمان را به طور معمول هم برآورده نخواهند کرد.

این بار تلاش Motiv به منظور پر کردن این خلاء نتیجه داده است. و بدین منظور تمام دستگاه ردیاب تناسب اندام را در یک حلقه انگشتر فشرده و جمع آوری کرده است. عملکرد Motiv متناسب با FitBitها می باشد. میزان ضربان قلب، گام ها، خواب و “دقایق فعال” را محتاطانه اندازه گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت Motiv، مایک استراسر ادعا کرده است که این حلقه تناسب اندام به افراد کمک خواهد کرد تا حداقل 150 دقیقه در هفته فعال باشند.

اگر بخواهیم بعد ظاهری حلقه تناسب اندام Motiv را در نظر بگیریم مانند هر حلقه زینت بخش دیگری بسیار سبک و نسبتا ساده است. این حلقه ها در دو رنگ نقره ای و رزگلد به همراه یک پوسته تیتانیوم فوق العاده سبک روانه بازار خواهد شد.

شارژ باتری حلقه تناسب اندام Motiv بر یک پایه شارژ مغناطیسی که قادر به اتصال هر پورت USB می باشد صورت می گیرد. این حلقه ها به صورت جفت خواهند آمد. بنابراین، شما با استفاده از حلقه دیگر قادر به شارژ می باشید. این محصول دارای اپلیکیشن مرتبط است که تمام اطلاعات خود را به منظور خواندن آسان و ذخیره با فرمت به روی دستگاه هوشمندتان می فرستد. شما می توانید این اطلاعات را هرچند وقت یک بار بدون در نظر گرفتن زمان خواب و یا بیداریتان مرور و وضعیت سلامتیتان را بررسی کنید.

همچنین ردیاب ضربان قلب کار گذاشته در حلقه Motiv به شما گوشزد خواهد کرد چند ساعت نیاز دارید تا به اهداف فعالیتتان برسید.

یک مسئله دیگری که باعث تردید در استفاده این حلقه شده بود آن بود باتری حلقه ممکن است بدلیل کارکرد زیاد داغ شود و انگشت را بسوزاند. اما سخنگوی شرکت Motiv اعلام داشته است باتری این حلقه به خاطر طرح ریزی منحنی پس از یک دوره طولانی بتا از گرم شدن زیاد پیشگیری خواهد کرد.

شما می توانید این دستگاه را به قیمت 199 دلار خریداری کنید. و به منظور اندازه گیری دقیق شرکت به شما یک کیت از حلقه های جعلی می دهد تا حلقه تان را بر آن اساس اندازه گیری و فرستاده شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی حلقه تناسب اندام Motiv

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *