تاریخ انتشار آپدیت اندروید 12 برای Honor 50 مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت اندروید 12 برای Honor 50 مشخص شد

دو گوشی Honor که ما در MWC با آنها رو به رو شدیم، Magic V و Magic4 Pro بود که با جدیدترین رابط کاربری Magic UI 6.0 عرضه شدند. سایر گوشی‌های Honor همچنان از نسخه 5.0 رابط کاربری استفاده می‌کنند، اما این شرکت نقشه راه را برای به‌روزرسانی مدل‌های منتخب اعلام کرده است. توجه داشته باشید که نقشه راه برای چین است، بنابراین عرضه جهانی احتمالا در زمان دیگری خواهد بود.

امروز در مورد عرضه جهانی که با دو مدل شروع می‌شود، جزئیات تازه ای دریافت شده و اعلام گشته که Honor 50 در Q2 (آوریل تا ژوئن 2022) به Magic UI 6.0 به‌روزرسانی می‌شود، در حالی که Honor 50 Lite آن را در Q3 (جولای-سپتامبر 2022) دریافت خواهد کرد. به‌روزرسانی طبق معمول از نوع OTA است و به مرور برای همگان انتشار پیدا می کند.

هیچ اشاره ای به Honor 50 Pro و 50 SE نشده است، اما آنها در سطح جهانی در دسترس نیستند. هیچ مدلی از سری Honor 60 نیز ذکر نشده است و طبق نقشه راه چینی، سری 50 و 60 هر دو باید در Q2 بروزرسانی دریافت کنند.

Magic UI 6.0 بهبودهای متعددی را در بخش مالتی تسکینگ و حریم خصوصی و همچنین Honor Share ارائه می کند. انتظار ارتقای عملکرد با GPU Turbo X، کاهش مصرف رم و اتصال بی سیم پایدارتر را نیز داشته باشید.

در اخباری مرتبط سری Honor 50 از یک صفحه نمایش فوق العاده منحنی 75 درجه بهره می برد. افزایش انحنا نه تنها چسبندگی بهتری ایجاد می کند بلکه تجربه بصری غوطه وری را نیز به ارمغان می آورد. این مجموعه از 1.07 میلیارد نمایشگر رنگی ، نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 300 هرتز پشتیبانی می کند. این تلفن های هوشمند همچنین از نرخ تازه سازی دینامیکی پشتیبانی می کنند که به صرفه جویی در باتری کمک می کند.

علاوه بر این ، این مجموعه همچنین دارای یک احساس بسیار نازک و انعطاف پذیر است. Honor 50 فقط 175 گرم وزن و ضخامت آن فقط 7.78 میلی متر است. در مورد مدل Pro ، وزن آن 187 گرم و ضخامت آن 8.05 میلی متر است.

سری Honor 50 ژن های زیبایی سری Honor Digital را به ارث می برد و طراحی منحصر به فرد آینه ای دوگانه را در پیش می گیرد. با طراحی حلقه اصلی لنز دوربین مانند یک حلقه فلزی ، بسیار منحصر به فرد و چشم نواز است. همچنین طرح رنگی این سری چشم نواز است. این سری دارای گزینه کریستال برفی ، عنبر گرم تابستانی ، سبز یشمی سرد و گزینه های رنگی سیاه روشن کلاسیک است.

در حالی که آنر 50 پرو با صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED با وضوح + FHD ارائه می شود ، آنر 50 از پنل 6.57 اینچی بهره می برد. به غیر از اندازه صفحه نمایش ، مشخصات دیگر نمایشگر در هر دو تلفن هوشمند یکسان است.

مدل Pro دارای یک دوربین سلفی دوتایی است ، به طور خاص 32MP اصلی + 12MP دوربین فوق عریض. مانند اکثر گوشی های دوربین سلفی سوراخ دار دوتایی ، سنسورها از نوع برش قرص هستند. با این حال ، آنر 50 از یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  آنر 60 SE 5G در نهایت راهی بازار شد

در عقب ، هر دو تلفن هوشمند با سنسورهای دوربین یکسان در دو ماژول دوربین بزرگ عرضه می شوند. دوربین اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی 1 / 1.52 اینچی است در حالی که دوربین های دیگر شامل یک اسکنر فوق تصویری 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و عکس های عمقی هستند.

Honor 50 / Pro اولین تلفن های هوشمند Qualcomm Snapdragon 778G در جهان هستند. این تلفن های هوشمند از GPU Turbo X و LINK Turbo آشنا پشتیبانی می کنند. این اولین بار است که این ویژگی ها به سیستم عامل Qualcomm Snapdragon منتقل می شوند. GPU Turbo X این سری گوشی های هوشمند جدید را قادر می سازد تا به یک تجربه فول فریم از بازی های محبوب دست پیدا کنند. فناوری LINK Turbo از همکاری هوشمند دو شبکه دو سیم کارته WLAN چهار شبکه پشتیبانی می کند. این اتصالات بهتر تحت شبکه های پیچیده ، تأخیر و تجربه روان را ارائه می دهد.

علاوه بر پردازنده ، این تلفن های هوشمند با 8 گیگابایت رم / 12 گیگابایت رم ارائه می شوند و با استفاده از Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شوند. نسخه های جهانی این تلفن های هوشمند همچنین با پشتیبانی GMS خارج از جعبه عرضه می شوند.

در حالی که Honor 50 با یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کند ، مدل Pro از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده می کند که از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می کند. طبق گفته آنر ، مدل معمولی با شارژ سریع 66 وات ارائه می شود و 70 درصد باتری را در مدت زمان 20 دقیقه تحویل می دهد. برای مدل Pro 100W شارژ سریع ، در همان 20 دقیقه به 90٪ می رسد.

هر دو مدل به NFC Smart Flash Card 2.0 مجهز هستند که امکان تعویض هوشمند بین کارت های گذرگاه و کارت های کنترل دسترسی را بدون نیاز به انتخاب امکان پذیر می کند. در عین حال ، از اتصال هوشمند همه سناریوها و همکاری چند صفحه ای برای هوشمندتر و ساده تر کردن زندگی پشتیبانی می کند!

Honor 50 SE یک نسخه کم آب از نسخه معمولی و مدل Pro است. این گوشی هوشمند با صفحه تخت LCD 6.78 اینچی همراه است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند. همچنین مانند سایر سری ها از سوراخ سوراخ دار استفاده می شود اما دارای یک تیرانداز جلوی 16 مگاپیکسلی است. در قسمت عقب ، دوربین اصلی 108MP را مانند سایر مدل ها حفظ می کند اما سنسورهای پشتیبانی فقط یک دوربین فوق کش 8MP و یک سنسور ماکرو 2MP است.

در زیر کاپوت ، این دستگاه با Mediatek’s Dimensity 900 همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. برای روشن نگه داشتن چراغ های آن یک باتری 4000 میلی آمپری است که از شارژ سریع سیمی 66 وات پشتیبانی می کند. نرم افزار همانند سایر سری ها است – Magic UI 4.2 در بالای اندروید 11. این تلفن هوشمند همچنین با GMS در سراسر جهان عرضه می شود.

منبع

4.4/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : تاریخ انتشار آپدیت اندروید 12 برای Honor 50 مشخص شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *