معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

یک پاوربانک سازگار، لپ تاپ شما را هر زمان که شارژ آن تمام شود، شارژ می کند. پاوربانک ها سایز بزرگی ندارند اما به اندازه کافی قادرند لپ تاپ هایی مانند مک بوک پرو (یا آنهایی که شارژ اختصاصی دارند) را به راحتی شارژ کنند. تنها نقطه ضعف این است که چنین پاوربانک هایی نسبت به نمونه های استاندارد خود سنگین و گران هستند.

بهترین پاور بانک ها

با این حال، اگر اغلب در رفت و آمد  کار می‌کنید که پریز برق در دسترستان نیست، پاور بانک‌ برای لپ‌تاپ به شما کمک می‌کنند تا کار خود را انجام دهید.

در این پست برخی از بهترین پاوربانک‌های لپ‌تاپ که می‌توانید خریداری کنید، آورده شده است. بیایید به معرفی آن ها بپردازیم .

پاوربانک BELKIN USB-C

ظرفیت: 20000 میلی آمپر ساعت

پورت ها: 1x 12W USB-A, 1x 18W/65W USB-C

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

از سوی دیگر، به لطف پشتیبانی از Power Delivery، می تواند گوشی های هوشمند سازگار را سریع شارژ کند و تا 18 وات برق ارائه دهد. خیلی سنگین نیست و حدود 1.14 پوند وزن دارد.

به غیر از مک‌بوک‌های اپل، می‌تواند لپ‌تاپ‌های سازگار دیگر مانند ال‌جی گرام یا تبلت‌هایی مانند آی‌پد پرو را نیز شارژ کند. نشانگرهای LED در بالا نشان می دهد که چقدر شارژ در آن باقی مانده است و برچسب قیمت مقرون به صرفه آن را به خرید خوبی تبدیل می کند. با این حال، اگر به گزینه ای قدرتمند برای شارژ سریع لپ تاپ خود نیاز دارید، بهتر است از این گزینه صرف نظر کنید.

 

 شارژر لپ تاپ QBRAND

ظرفیت: 30000 میلی آمپر ساعت

پورت ها: 1 x 65W USB-C, 1 x 22.5W USB-A, 1 x 18W USB-A

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

پاوربانک QBrand نسبت به نمونه بالا قدرتمندتر است و باتری های 30000 میلی آمپر ساعتی را داخل آن قرار می دهد. این شرکت ادعا می کند که با یک بار شارژ، پاوربانک QBrand می تواند مک بوک پرو 13 اینچی اپل را به طور کامل شارژ کند. دارای سه پورت است و شامل یک پورت USB-C و دو پورت USB-A است.

پورت USB-C به عنوان درگاه ورودی و خروجی می تواند تا 65 وات برق ارائه دهد. شایان ذکر است که بقیه پورت های USB-A نیز قدرتمند هستند (18 وات و 22.5 وات) و می توانید از آنها برای شارژ تلفن و سایر لوازم جانبی خود استفاده کنید.

در حالی که این شرکت یک کابل USB-C سازگار را با این پاوربانک ارسال می کند، شما باید آداپتور دیواری را خودتان تهیه کنید.

 پاور بانک USB-C قابل حمل AOHI

ظرفیت: 20000 میلی آمپر ساعت

پورت ها: 1 x 65W USB-C,  1 x 18W USB-A

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

یکی دیگر از پاوربانک های لپ تاپ، پاوربانک AOHI است. این باتری 20000 میلی آمپر ساعتی است و می تواند تا 65 وات انرژی را از طریق پورت USB-C خود ارائه دهد. ویژگی برجسته این پاوربانک ظاهر ساده و تمیز آن است. قابل حمل  با کیف لپ تاپ و کوله پشتی است.

این پاور بانک تنها یک اتصال USB-C دارد که به عنوان ورودی و خروجی است. خبر خوب این است که با 65 وات شارژ می شود، به این معنی که زمان کمتری برای شارژ کامل آن نیاز است.

بیشتر بخوانید  چرا شارژر لپ تاپ من خیلی داغ است؟ (5 دلیل اصلی)

از آنجایی که این یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی است، می توانید آن را در پروازها با خود ببرید.

این پاوربانک می‌تواند یک باتری لپ‌تاپ 65 واتی را در زمانی که با آن کار می‌کنید، به‌طور کامل شارژ کند. تا به حال، چندین بررسی مثبت از کاربران را جمع آوری کرده است، و بسیاری از آن مهارت و تکنیک اتلاف گرما را دوست داشته اند. این پاوربانک لپ‌تاپ می‌داند چگونه خود را خنک نگه دارد و چندین کاربر در بررسی‌های خود از این موضوع حمایت کرده‌اند. در عین حال کیفیت ساخت بالایی دارد. با این حال، فاقد پنل برای نمایش شارژ باقی مانده است.

اگر قصد ندارید در سفر پاوربانک لپ‌تاپ خود را همراه داشته باشید، می‌توانید پاوربانک 100 واتی همان شرکت استفاده کنید.

ANKER POWERCORE III ELITE

ظرفیت: 19200 میلی آمپر ساعت

پورت ها: 1 x 65W USB-C, 2 x 12W USB

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

Anker PowerCore III Elite به دلیل عملکرد و عمر باتری آن در آمازون محبوب است. ظرفیت باتری 19200 میلی آمپر ساعتی دارد و تا 60 وات توان تولید می کند. جالب اینجاست که این پاور بانک از فناوری PowerIQ داخلی پشتیبانی می کند و می تواند لپ تاپ های USB-C را شارژ کند.

به غیر از پورت USB-C، دو پورت USB-A را نیز در خود جای داده است. با این حال، اگر می‌خواهید پاور بانک در حین اتصال به لپ‌تاپ شما بهترین عملکرد را داشته باشد، بهتر است دستگاه‌های دیگر را جدا کنید.

PowerCore III Elite جمع و جور و سبک است و در حمل آن مشکلی ندارید. مدل آن باریک به این معنی که می توانید آن را در کیف لپ تاپ با خود حمل کنید.

Anker همراه آن یک آداپتور دیواری ارائه می کند و اگر آداپتور ندارید، این یک مزیت بزرگ است.

KRISDONIA POWER PACK

ظرفیت: 50000 میلی آمپر ساعت

پورت ها: 1 x DC-Out, 2 x USB-A, 1 x USB-C, 1 x DC IN

معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

پاوربانک کریسدونیا 50000 میلی آمپر ساعتی است، دارای پورت های خروجی DC برای لپ تاپ هایی است که از شارژ USB-C پشتیبانی نمی کنند.

در مقایسه با همتایان خود در بالا گران است. با این حال، اگر اغلب در جاده هستید و نیاز به کار در کافه‌ها و اتومبیل‌ها داریداین شارژر کاملا برایتان مناسب است. طبیعتاً گران است و وزن آن حدود 1.2 کیلوگرم است که حمل روزانه آن ممکن است دشوار باشد. و به لطف ظرفیت بالای آن، مورد تایید TSA نیست و شما نمی توانید آن را در هواپیما حمل کنید.

خلاصه مطلب

اینها برخی از پاوربانک های قدرتمندی بودند که می توانند لپ تاپ شما را شارژ کنند. ایده این است که بهترین مورد را برای لپ تاپ خود پیدا کنید. اگر لپ تاپ USB-C دارید، تقریباً همه این پاوربانک ها با نیازهای شما مطابقت دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 5 تا از بهترین پاور بانک ها برای لپ تاپ

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *