ویندوز ۱۰ اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

ویندوز ۱۰ اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد: ساتیا نادلا،مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت اعلام کرد: در حال حاضرتعداد دستگاه هایی با سیستم عامل ویندوز۱۰ به بیش از ۶۰۰ میلیون دستگاه افزایش یافته است.
نادلا این موضوع را در نشست سالیانه سهام داران کمپانی، در روز چهارشنبه مطرح کرد، اما کمپانی مایکروسافت برای تایید این مسئله در آن روز در دسترس نبوده است.

کمپانی مایکروسافت امید زیادی برای وسیع شدن محدوده کاربری ویندوز ۱۰ دارد، زیرا با این کار قصد دارد که خود را از یک کمپانی تولید کننده نرم افزار تبدیل به یک سرویس قابل اعتماد کند.تری مایرسن معاون مدیرعامل کمپانی گفت که این کمپانی انتظار داشته است که دو یا سه سال بعد از سال ۲۰۱۵ که ویندوز ۱۰ در آن عرضه شد، تعداد کاربران به بیش از یک میلیارد برسد، اگر چه این موضوع تا به امروز تحقق نیافته است، اما رشد تعداد کاربران ویندوز ۱۰ در چند ماه گذشته بسیار سریع بوده است.

 

 

اگر بخواهیم این کمپانی را با گوگل مقایسه کنیم باید به اطلاع برسانیم که سیستم عامل اندروید هم اکنون بیش از ۲ میلیارد کاربر را در سرتاسر جهان دربر می گیرد.اگر چه این آمار تنها مربوط به ویندوز ۱۰ می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویندوز ۱۰ اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *