مادربرد جدید کمپانی گیگابایت معرفی شد

مادربرد جدید کمپانی گیگابایت

مادربرد جدید کمپانی گیگابایت : شرکت گیگابایت مادربرد Aorus Gaming 7 pro x299 را معرفی کرد، که مادر بردی قوی، توان مند و زیبا است. شرکت گیگابایت به عنوان یکی از با تجربه ترین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده مادر برد و کارت گرافیک در بازار کامپیوتر شناخته می شود.ه همان طور که در ابتدای این خبر به شما گفتیم این شرکت به تازگی یک مادر برد جدید تحت عنوان برد Aorus Gaming 7 pro x299 را معرفی و عرضه کرد.

این مادربرد با بهره گیری از سوکت پردازنده ی LGA 2066 وظیفه ی همراه سازی آخرین نسل از پردازنده های سری اکستریم اینتل مانند Core i9  7980 XE را دارد. طبق گفته های شرکت بزرگ گیگا بایت این مادر برد جدید و خارق‌العاده مخصوص پردازنده ۱۸ هسته ای Core i9 7980XE است که توان این پردازنده را از طریق یکمدار تنظیم فشار پردازنده رگلاتور (VRM) با  دوازده فاز دیجیتالی می تواند تامین سازد که در کل هر شریان دارای ماکسیمم توان ۶۰ آمپر است.

مادربرد جدید کمپانی گیگابایتاین مادر برد جدید علاوه بر قدرتی که دارد از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار است، این شرکت محبوب و معروف برای زیبا سازی و افزودن توان جلوه نمایی در این مادر برد مجددا از یک سیستم نور پردازی RGB موسوم به RGB Fusion استفاده کرده است.

این فناوری نور پردازی علاوه بر هماهنگ سازی و شخصی سازی نور پردازی مادربرد، توان پشتیبانی از نوار های نورانی RGB به صورت ۵ ولت و ۱۲ ولت را دارد. مادربرد جدید ارائه شده می‌ تواند به صورت کاملا حرفه ای تمام خواسته هایی که از یک مادربرد حرفه ای را دارید برای شما به ارمغان بیاورد. کمپانب گیگابایت تاکنون در عرصه ی تولید قطعات کامپیوتری خوش درخشیده است و اکنون نیز با معرفی این مادربرد نیز قطعا تمامی قدرت خودرا به نمایش گذاشته و عرصه ی جدیدی در دنیای کامپیوتر ایجاد خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ گیگابایت AORUS 15 راهی بازار شد

نظرات در مورد : مادربرد جدید کمپانی گیگابایت معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *