معرفی گلکسی A9 کمپانی سامسونگ

گلکسی A9

گلکسی A9 | کمپانی سامسونگ یکی از برندهای معتبر در سراسر دنیا می باشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. اکنون این کمپانی امروز از یک گوشی هوشمند فوق العاده رونمایی به عمل آورد که به عنوان نخستین گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه در دنیا می باشد.

گلکسی A9 کمپانی سامسونگ

کره‌ ای‌ ها با معرفی محصول جدید سری Galaxy A‌ در تلاش هستند تا تجربه‌ ای متفاوت برای علاقه‌ مندان به عکاسی با موبایل رقم بزنند و از همین جهت در گوشی جدید این کمپانی، قسمت عمده‌ ای از تمرکز خود را بر روی توسعه‌ ی دوربین توانمند برای گلکسی A9 معطوف نموده اند. دوربین اصلی گلکسی A9 از چهار سنسور مختلف برای انجام کاربری‌ های گوناگون استفاده می نماید؛ سنسور اصلی رزولوشنی برابر با 24 مگاپیکسل را فراهم می آورد و در پشت لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و امکان فوکوس خودکار قرار گرفته است، سنسور دوم این گوشی هوشمند 10مگاپیکسلی است و آن را یک لنز با گشودگی دیافراگم F2.4، فوکوس خودکار و قابلیت زوم اپتیکال دو برابری همراهی می نماید. سنسور سوم این گوشی هوشمند با یک رزولوشن 8 مگاپیکسلی در پشت لنزی با زاویه‌ ی دید عریض 120 درجه و گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است، در آخر سنسور چهارم که به منظور تشخیص عمق صحنه می باشد، 5 مگاپیکسلی بوده و به همراه لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می باشد.

گلکسی A9

هرکدام از چهار دوربین اصلی موجود بر روی پنل پشتی گلکسی A9 وظایف مختلفی را برعهده دارند؛ سنسور 10 مگاپیکسلی با کمک لنز خود، قابلیت زوم اپتیکال دو برابری را در اختیار کاربر می گذارد، سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور عریض 120 درجه‌ ای خود، امکان ثبت تصاویری بدون محدودیت و عریض را دارا می باشد. سنسور 5 مگاپیکسلی عمق تصاویر را تشخیص می‌ دهد و به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر پرتره با افکت بوکه را دریافت نماید و در آخر سنسور 24 مگاپیکسلی هم می‌ تواند تصاویری با جزئیات جذاب را ثبت نماید.

گلکسی A9

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  قیمت روز گوشی های سامسونگ

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گلکسی A9 کمپانی سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *