معرفی فیلم های ترسناک پرطرفدار

معرفی فیلم های ترسناک پرطرفدار

فیلم های ترسناک یکی از ژانرهای پرطرفدار و البته از گزینه های مناسب جهت سرگرم شدن هستند، نحوه دانلود فیلم ترسناک و شناخت نوع آن برای یک علاقمند به اینگونه فیلمها میتواند در انتخاب شما سهم مهمی داشته باشد.

فیلم های ترسناک انواع مختلفی دارند که تلفیقی از ترسناک و ژانرهای دیگر می شود. ترس برای بدن و گاهی کنترل هیجانات مفید است ولی اگر انتخاب درستی نداشته باشیم میتواند باعث وحشت ما و تاثیر در روحیه ما در طولانی مدت بگذارد. کالکشن فیلم های پیچ اشتباه را در نظر بگیرید، این فیلم که در 7 قسمت ساخته شده است یک فیلم کاملا ترسناک بدون هیچگونه تلفیق یا چاشنی می باشد که بسیار دلهره آور و نمیتوان آن را برای هر سنی مناسب دانست. پس پیشنهاد ما تلفیقی از کمدی و ترسناک، یا فانتزی و ترسناک و.. میتواند علاوه بر خنده و ترس ؛ تعادل را در ژانر فیلم برقرار سازد. یکی از رسانه های موفق در موضوع دانلود فیلم ترسناک سایت همراه مووی می باشد.

معرفی فیلم های ترسناک جدید

  • دانلود فیلم بی بی پیک- Queen of Spades-2021

فیلم Queen of Spades ساخت 2021 کانادا با ژانر ترسناک و به کارگردانی و نویسندگی پاتریک وایت است. بازیگرانی همچون؛ آوا پرستون، کیلن اهم، جیمی بلوک در این فیلم حضور دارند. طبق افسانه، موجودی شوم به نام ملکه بیل را می توان با انجام یک مراسم باستانی احضار کرد. آنهایی که به اندازه کافی شجاع هستند، در تاریکی روی آینه در و پلکانی می کشند و نام او را سه بار می گویند. اتفاقات بعدی را باید تجربه کرد تا باور کرد. چهار نوجوان تصمیم می گیرند ملکه بیل را به شوخی احضار کنند. اما آنها هرگز نمی توانستند وحشتی را که این شوخی بی گناه آنها و عزیزانشان را محکوم کرده است تصور کنند. موجود شیطانی تا زمانی که روح آنها را بدست نیاورد متوقف نخواهد شد.

  • دانلود فیلم ترسناک تست بتا 2021

فیلم سینمایی The Beta Test 2021 یک فیلم کمدی تاریک و مهیج محصول ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی جیم کامینگز و پی جی مک کیب است. داستان یک مامور استعدادیابی را دنبال می کند که زندگی او پس از شرکت در یک پیمان جنسی مخفی زیر و رو می شود. کامینگز و مک کیب در کنار ویرجینیا نیوکمب و جسی بار نقش آفرینی می کنند.

  • دانلود فیلم ترسناک خزنده- crawl-2019

معرفی فیلم های ترسناک پرطرفدار

فیلم سینمایی کراول یا خزنده (Crawl) فیلمی اکشن، درام و ترسناک، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی الکساندر آژا است. بازیگرانی چون کایا اسکودلاریو، بری پپر، مورفید کلارک، امی متکالف، آنسون بون و جورج سومنر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم خزنده در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ توسط استودیوی پارامونت پیکچرز در سینماهای آمریکا اکران شد و از نظر عملکرد بازیگران نقش اصلی، نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. داستان این فیلم در مورد یک طوفان سهمگین در فلوریدا آمریکا می‌باشد که باعث شده‌است یک دختر و پدرش در زیر زمین خانه خود گیر کنند در این میان متوجه می‌شوند چند تمساح نیز در زیر زمین خانه آنها زندگی می‌ کنند که بر اثر طوفان به زیرزمین خانه کشیده شده‌اند. حال این دختر و پدر برای بقا و گیر نیفتادن در دام این تمساح‌ها تلاش می‌ کنند. این فیلم مهیج و دلهره آور را میتوانید در دانلود فیلم دوبله فارسی سایت همراه مووی نسخه دوبله آن را با 4 کیفیت دریافت کنید.

  • دانلود فیلم ترسناک برهوت- The Wasteland 2021

The Wasteland 2021 یک فیلم درام ترسناک اسپانیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی دیوید کازادمونت بر اساس فیلمنامه‌ای از کازادمونت، فران منچون و مارتی لوکاس است. در این فیلم اینما کوئستا، آسیر فلورس و روبرتو آلامو ایفای نقش می‌ کنند. در 6 ژانویه 2022 در نتفلیکس منتشر شد. زندگی آرام خانواده ای که از بقیه جامعه جدا شده اند توسط موجودی ترسناک آشفته می شود و پیوندهایی را که آنها را به هم پیوند می دهد آزمایش می کند.

  • دانلود فیلم خانه عمیق یا دیپ هاوس 2021

فیلم سینمایی خانه عمیق یا دیپ هاوس (The Deep House) یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای فرانسه و بلژیک به کارگردانی مشترک الکساندر بوستیلو و جولین موری است که توسط سه کمپانی Radar Films و Logical Pictures و Apollo Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز الکساندر بوستیلو، جولین دیوید و جولین موری به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کامیل رو، جیمز جگر، اریک ساوین، الکسیس سروایس، آن کلاسنس، کارولینا میسی، ماری کافیر، ماری برنارد در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 18 ژوئن سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی کن Cannes Film Festival به نمایش درآمد سپس در 30 ژوئن توسط Apollo Films در فرانسه اکران شد و در نهایت نیز در 5 نوامبر توسط Epix (I) در کشور آمریکا به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ جالب است بدانید فیلم خانه عمیق پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها داستان هیجان‌انگیز این فیلم را ستودند.

  • دانلود فیلم ترسناک برو گوآ رفته- Go Goa Gone

معرفی فیلم های ترسناک پرطرفدار

فیلم Go Goa Gone فیلمی ترسناک محصول سال ۲۰۱۳ و به کارگردانی راج نیدمورو است. در این فیلم بازیگرانی همچون سیف علی خان، کونال خمو، ویر داس، آناند تیواری، پوجا گوپتا، لاریسا بونسی، سوها علی خان ایفای نقش کرده‌ اند. گروهی از دوستان که فقط به دنبال گذراندن اوقات خوشی در یک مهمانی ریو در جزیره ای دورافتاده در گوا هستند، متوجه می شوند که جزیره پر از زامبی ها شده است.

از جمله فیلم های 2022 ترسناک میتوان به Wendell And Wild، They Hear It، Firestarter، Dark Harvest، The Crooked Man، The Black Phone، Nope اشاره کرد که میتوانید در آرشیو دانلود فیلم جدید سایت همراه مووی تاریخ انتشار دقیق آنها را ببینید و همچنین پیش نمایش فیلم ها را مشاهده کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی فیلم های ترسناک پرطرفدار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *