معایب پژو 405

پژو 405

پژو 405 داریم، اونم چه 405ای…! اولین خودرویی که آتش گرفتن را در ایران بر سر زبان ها آورد همین 405 بود 🙂 حال اگر از این موضوع بگذریم و کمی به گذشته نگاه کنیم، خواهیم دید که این خودرو در انواع و اقسام مدل های مختلف در ایران حضور پیدا کرده ولی هنوز شاهد هیچ تغییر اساسی در این خودرو نبوده ایم، بدتر شده است که بهتر نشده…. 405 جی ال، 405 جی ال ایکس، 405 جی ال آی، 405 اس ال ایکس و الی ماشالا!

پژو 405

این خودرو یکی از اساسی ترین عیب هایی که دارد موتور قدیمی آن می باشد. موتور 405 برای سال های 1990 می باشد که دیگر در سراسر دنیا منسوخ شده است ولی به لطف ایران خودرو هنوز هم در ایران موجود بوده و بسیاری از افراد مجبور هستند که آن را خریداری کنند. میزان مصرف 405 نسبت به بسیاری از خودروهای امروزی بالاتر می باشد و بالطبع آلایندگی آن نیز بالاست اما همچنان ایران خودرو بدون توجه به آلودگی هوای شهرهای بزرگ به فروش خود ادامه می دهد.

اگر از موتور این خودرو بگذریم و به طراحی مدل های متفاوت و گل گلی 405 نگاهی بیندازیم، می بینیم که در تمامی مدل ها هیچ تغییری در طراحی این خودرو مشاهده نمی کنیم…پس SLX؟! بله، بله…تنها تغییری که در اس ال ایکس مشاهده می کنیم همین تغییر چراغ ها و داشبورد فـــــــوق حرفه ای 405 می باشد که به دلیل همین تغییرات بسیاری از افرادی که قصد خرید 405 را نداشتند، دوباره به سمت این خودرو جذب شده اند!

پژو 405

این خودرو در ابتدا با قیمت 8 میلیون تومان وارد بازار ایران شد و آن هم درست زمانی بود که هنوز 405 در بسیاری از کشورها خودروی بروز و مدل بالایی به حساب می آمد اما با گذشت این همه سال بجای آن که شاهد کاهش قیمت این خودرو به دلیل قدیمی تر شدن آن باشیم، افزایش قیمتی 4 برابری را شاهد هستیم! هم اکنون این خودرو در رنج قیمتی 31 الی 32 میلیون تومان در حال فروش می باشد و به همین دلیل برخی از افراد این خودرو را برای خود مناسب می دانند (از سر اجبار…)

 

دیدگاه خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : معایب پژو 405

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *