مشخصات کامل گوشی Realme 9i لو رفت

مشخصات کامل گوشی Realme 9i لو رفت

اوایل امروز، برند چینی گوشی‌های هوشمند Realme آخرین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود، Realme GT 2 Pro را در چین معرفی کرد. پس از معرفی پرچمدار، اطلاعاتی از Realme 9i به همراه رندرهای رسمی آن منتشر شد.

طبق گزارش MySmartPrice، رندرهای رسمی Realme 9i و ویژگی‌های کلیدی آن پیش از تاریخ معرفی آن در 10 ژانویه طی رویداد ویتنام به بیرون درز کرده است. رندرها همان طراحی که پیش از این شاهد بودیم را نشان می دهند.

براساس این گزارش، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Full HD+ IPS LCD با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.8 درصد و روشنایی 480nits خواهد بود. پنل نمایشگر نیز با نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می شود.

گزینه ارزان قیمت Realme قرار است یک پردازنده اسنپدراگون 680 را با پشتیبانی از شبکه 4G داشته باشد. این اسمارتفون با 6 گیگابایت رم و  128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی ارائه شود و بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در بخش دوربین، دستگاه مجهز به یک ماژول دوربین سه گانه است که در یک جزیره دوربین مستطیلی در پنل عقب قرار دارد. گفته می شود Realme 9i دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی پرتره (دریچه دیافراگم f/2.4) و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 دارد و تصویربرداری سلفی خوبی می تواند داشته باشد.

علاوه بر این، دوربین عقب از فیلمبرداری 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه، 720P با سرعت 60 فریم در ثانیه، 720P با سرعت 120 فریم در ثانیه، حرکت آهسته: 120 فریم در ثانیه@720P و حالت هایی مانند Super Night، Panorama، Expert، Time Lapse، Portrait، HDR, Super Macro پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های Realme 9i می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت نانو، اسلات کارت میکرو اس دی، WIFI 2.4GHz، 5.0HGz، GPS، Bluetooth 5.0، USB Type-C و غیره اشاره کرد. ابعاد این گوشی 164.4mm x 75.7mm x 8.4mm و وزن آن 190 است.

انتظار می رود این دستگاه 10 ژانویه در ویتنام معرفی شود و شایعه شده است که به زودی پس از آن وارد بازارهایی نظیر هند خواهد شد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا ریلمی چنین ویژگی هایی را در میان رده آینده خود تعبیه کرده یا خیر. پیش بینی شده در روزهای آینده اطلاعات مجددی ارائه شود، بنابراین نباید به همین داده های موجود بسنده کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C35 میان رده در راه است

ریلمی در تلاش است سبد محصول خود را تکمیل تر از همیشه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کامل گوشی Realme 9i لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *