مرورگر آمازون نیز به جمع مرورگرهای اینترنتی پیوست

آمازون

این روزها در استورهای اندروید و آی او اس مجموعه ای از مرورگر ها قرار گرفته اند که شاید گاهی اوقات انتخاب مرورگر خوب کمی دشوار باشد، با این حال آمازون از این مسئله ترسی نداشته و پا به این عرصه گذاشته است. این کمپانی ابر قدرت امروز با انتشار یک خبر از معرفی مرورگری به نام Internet خبر داده است، مرورگری با شعار “سریع، سبک و شخصی” تنها در کشور هندوستان فعال شده است.

مرورگر این کمپانی تنها سه مگابایت حجم دارد و طراحی آن به صورتی است که از لحاظ ظاهری حس ابتدایی بودن به کاربر دست می دهد و در صفحه ی اصلی مرورگر تنها چند آیکون میانبر و تعدادی لینک خبرهای مهم روزانه به چشم می خورد و از لحاظ امکانات نیز قابلیت مرور مخفی وب سایت ها را نیز دارا می باشد. لازم به ذکر است که مرورگر کمپانی آمازون فعلا از گوشی های کمپانی هوآوی و شیائومی پشتیبانی نمی نماید ولی از بسیاری از دستگاه های اندروید پشتیبانی می کند و با آن ها سازگاری دارد.

آمازون

اما سوالی که اکنون پیش می آید این است که هدف آمازون از ارائه ی چنین مرورگری چه می باشد؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این اولین مرورگری نیست که کمپانی آمازون برای پلتفرم اندروید ارائه داده است. اگر با تبلت های اندرویدی کمپانی آمازون با نام Fire آشنا باشید قطعا می دانید که این دستگاه هوشمند دارای یک مرورگر اختصاصی به نام Slik Browser می باشد که توسط خود کمپانی آمازون طراحی شده است و بر خلاف مرورگر جدید Internet نمی توان از طریق اپ استور کشور هند به آن دسترسی داشت.

بر اساس گفته ی تحلیلگران، انتشار این مرورگر نشاندهنده ی هدف این کمپانی از تصاحب بازار هند می باشد و گویا قصد دارد تمامی بازار این کشور پر جمعیت را در دست بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مرورگر آمازون نیز به جمع مرورگرهای اینترنتی پیوست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *