گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

در جریان رویداد معرفی محصول هوآوی که پیشتر برگزار شد، یو چنگدونگ، مدیر عامل این شرکت، گوشی هوشمند Enjoy 50 Pro را به نمایش گذاشت و رسما از طراحی مدل میان رده پریمیومی این برند رونمایی کرد. در همان زمان، گوشی برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و متاسفانه قیمت مشخصی ندارد.

لیست JD نشان می دهد که هوآوی Enjoy 50 Pro در چهار رنگ مشکی شب جادویی، آبی، سبز زمردی و سفید برفی موجود است. این دستگاه از یک پردازنده موبایل کوالکام اسنپدراگون 680 قدرت گرفته که تراشه هشت هسته ای بوده و بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شد. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه است. پردازنده با 8 گیگابایت رم همراه شده در حالی که گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی نیز در دسترس است. این دستگاه همچنین دارای 3 گیگابایت رم مجازی اضافی هم می باشد.

از نظر صفحه نمایش، Enjoy 50 Pro از نمایشگر 6.7 اینچی LCD با وضوح +FHD بهره می برد. صفحه نمایشی که حفره دوربین آن وسط نمایشگر بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز پشتیبانی می کند. حاشیه قاب نمایشگر به 1.05 میلیمتر می رسد.

گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

علاوه بر این، گوشی میان رده پریمیومی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی دارد. این دستگاه قادر است تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود، به این معنی که شما فقط در یک ساعت می توانید گوشی را کاملا شارژ کنید.

در بخش دوربین، Enjoy 50 Pro به یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده که به کمک یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی در یک مجموعه دوربین سه گانه که درون ماژول دایره ای در کنار فلاش LED قرار گرفته است. این سبک طراحی درست مانند سری میت 40 بوده و برای بخش دوربین سلفی یک حسگر 8 مگاپیکسلی تدارک دیده شد. علاوه بر این، از بلوتوث 5.0، USB 2.0، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، NFC و حسگر اثرانگشت جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود Enjoy 50 Pro در تاریخ 29 جولای برای فروش دردسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دل و معرفی لپ تاپ XPS 15 9510 با پردازنده نسل یازدهمی اینتل

نظرات در مورد : گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *