ماشین حساب تلگرامی

ربات تلگرامی

تلگرام یکی از اپلیکیشن های است که این روزها تقریبا در همه ی گوشی های هوشمند نصب شده است و کاربران زیادی را می بینید که از تلگرام استفاده می شود ؛ کمتر کاربری وجود دارد که این اپلیکیشن را نشناسد اما باید بدانید که این اپلیکیشن تنها برای چت یا ارسال فایل مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که باید با آنها آشنا شویم . ربات های تلگرامی از جمله ویژگی های هستند که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند ، می توانیم بگوییم که این ربات ها موجب شده اند که کاربران زیادی جذب تلگرام شوند . این روزها تعداد ربات ها زیاد شده است و همچنین کاربردهای فراوانی داشته اند و هر کسی با توجه به نیازی که دارد از این ربات ها استفاده می نماید . یکی از ربات های جالبی که امروز قصد معرفی آن را داریم ربات CalcuBot می باشد که برای انجام دادن محاسبات ریاضی مورد استفاده قرار می گیرد که در واقع نوعی ماشین حساب تلگرامی است .

امروزه همه ی ما می دانیم که اپلیکیشن ماشین حساب بر روی همه ی گوشی های موبایل از پیش نصب شده است اما این اپلیکیشن در بیشتر موبایل ها به صورت پیش فرض است و دارای سطح بالایی نیست و عموما برای جمع ، تقسیم ، ضرب و تفریق به کار برده می شوند در این پست می توانیم یک ربات تلگرامی را به شما معرفی کنیم که شما می توانید آن را جایگزین اپلیکیشن پیش فرض گوشی خود کنید و  از تلگرام مانند یک ماشین حساب دقیق استفاده کنید . دقت کنید این ربات می تواند بدون اینکه چت آنلاین خود را قطع کنید برای شما محاسبات را انجام دهد .

نحوه ی کار این ربات CalcuBot بسیار راحت و ساده می باشد . فقط کافی است به ربات وارد شوید و سپس معادلات خودتان را ارسال کنید تا کمتر از یک ثانیه برای شما جواب را ارسال کند .

در این ربات یک نکته بسیار جالب وجود دارد زیرا تشخیص در اولویت های ریاضی نیز در این ربات وجود داشته است . پیش تر نیز گفتیم برای جمع و تفریق و … می توان از این ربات استفاده کرد اما فراموش نکنید می توانید معادله‌های پیچیده‌تر ریاضی همچون سینوس، لگاریتم و‌… نیز در این ربات استفاده نمایید.

به آدرس آیدی ربات @CalcuBot بروید و سپس استارت را لمس کنید و حالا هر معادله را که می خواهید وارد کنید تا ربات سریعا برای شما جواب را بفرستند . در ادامه می بینید که ما دستور (4*2 ) و (50/50) را برای ربات فرستادیم و پاسخ صحیح را از سوی ربات دریافت کرده ایم . شما می توانید هر معادله ی را که دارید به ربات بفرستید تا سریعا برای شما پاسخ را بفرستد .

ماشین حساب تلگرامینکته )ربات های تلگرامی توسط سرورهای شخصی میزبانی می شوند ، این امکان وجود دارد که ظرفیت بالا یا کیفیت لازم را نداشته باشند و گاهی با عدم پاسخ گویی مواجه شوید در این صورت باید مدتی صبر کنید و مجدد امتحان نمایید. 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماشین حساب تلگرامی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *