قاب‌ها و بند‌های جدید پیکسل واچ توسط Spigen و Caseology منتشر شد

Spigen و Caseology تعدادی کاور و بند ساعت باکیفیت را برای Google Pixel Watch منتشر کرده‌اند. لوازم جانبی شخص ثالث برای پر کردن فضای خالی در عرض گزینه‌های موجود برای کاربران Pixel Watch وارد می‌شوند. لوازم جانبی جدید همچنین شامل قاب های ساعت برای ساعت گوگل است.

طراحی پیکسل واچ باعث می شود که صورت خمیده آن در برابر آسیب آسیب پذیر باشد. لبه‌های شیشه‌ای خمیده می‌توانند به راحتی در حین استفاده آسیب ببینند، بنابراین روکش‌ها مفید هستند. این لوازم جانبی با کانکتور بند اختصاصی Pixel Watch به خوبی کار می کند.

قبل از عرضه لوازم جانبی جدید برای ساعت پیکسل، دسترسی به لوازم جانبی که به خوبی به کانکتور بند پوشیدنی متصل می‌شوند، دشوار بوده است. اسپیگن ظاهراً تخصص خود را در لوازم جانبی گوشی های هوشمند به این دستگاه منتقل کرده است. قاب‌های Thin Fit و Liquid Air این شرکت بازسازی شده‌اند تا به عنوان محافظ قاب ساعت پیکسل عمل کنند.

قاب‌ها، روکش‌ها و بند‌های جدید Pixel Watch نشان‌دهنده ورود اسپیگن به اکوسیستم لوازم جانبی Pixel Watch است. لوازم جانبی در حال حاضر برای خرید از آمازون موجود است. قاب Thin Fit دارای طرحی شفاف پلی کربنات یا مشکی مات است. این به جلوگیری از تماس مستقیم لبه های خمیده شیشه با هر نیرویی که ممکن است به آن آسیب برساند کمک می کند.

قاب‌ها و بند‌های جدید پیکسل واچ توسط Spigen و Caseology منتشر شد

قاب Liquid Air اسپیگن حجیم‌تر از Thin Fit است و شامل روکش دکمه‌ها می‌شود. این ساعت دارای طراحی زیباتر جعبه‌ای برای ساعت پیکسل خمیده است. بند و قاب سیلیکونی Nano Pop یکپارچه Caseology اولین مورد برای ساعت پیکسل است. در حین استفاده حداکثر راحتی را ارائه می دهد و کاملا ضد آب است. Nano Pop در رنگ‌های آبی دریایی و خاکستری موجود است. همچنین دارای یک حلقه معمولی و اتصال بند به سبک قلاب نیز می باشد. دیگر لوازم جانبی Pixel Watch شامل قاب خشن Vault و محافظ اضافی است.

لوازم جانبی Spigen Pixel Watch با قیمت 18.99 دلار و Vault Case با قیمت 14.99 دلار و Nano Pop با قیمت 29.99 دلار به فروش می رسد. محصولات را می توان مستقیماً از وب سایت های Spigen و Caseology سفارش داد. لوازم جانبی در اروپا و بریتانیا موجود است و همچنین می توانید آن را از آمازون خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده از گوشی گوگل Pixel 7A

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قاب‌ها و بند‌های جدید پیکسل واچ توسط Spigen و Caseology منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *