قابلیت 5جی را چگونه در گلکسی اس 21 غیرفعال کنیم

کوالکام و دیگر سازندگان مودم سلولی در پر کردن ده ها باند 5G و فیلتر کردن آنها بدون تداخل در یک تراشه بسیار خوب عمل کرده اند ، به طوری که سازندگان تلفن بیشتر و بیشتر گوشی هایی را ارائه می دهند که می توانند با هر شبکه 5G کار کنند ، از ابتدا ضبط پشتیبانی از باند آیفون 12 5G. با توجه به مودم 5G یکپارچه ، Galaxy S21 Ultra قفل نشده همچنین از تمام باندهای حامل ایالات متحده خارج از جعبه ، و برای Galaxy S21 و S21 + پشتیبانی می کند.
در حالی که برنامه های 5G نامحدود Verizon ، T-Mobile یا AT&T بودجه چندانی ندارند ، اما ردپای شبکه های نسل بعدی با چنان جهشی رشد می کند که اخیراً جایزه های سرعت و پوشش تقریبا ماهانه تغییر می کنند. متأسفانه ، حتی دورترین شبکه 5G در حال حاضر ، یعنی T-Mobile ، یا از سرعت های ناچیز باند پایین پشتیبانی می کند که تفاوت چندانی با آنچه بهترین LTE می تواند ارائه دهد ، ندارد یا از نظر دامنه سرعت 5G بالاتر تا حدی محدود است.

بنابراین، اگر در آستانه پوشش 5G هستید و Galaxy شما دائماً با سیگنال پنهان کاری بازی می کند ، باتری شما را خالی می کند یا اگر فکر می کنید که 5G و COVID-19 مطابقت با جهنم دارند ، ممکن است علاقه مند به ترک سطح تا سطح LTE.

چگونه می توان 5G را در Galaxy S21 ، S21 + یا S21 Ultra خاموش کرد

  • T-Mobile: تنظیمات> اتصال> شبکه های تلفن همراه
  • Verizon: n / a
  • AT&T: n / a

متأسفانه ، نه Verizon و نه AT&T گزینه ای آسان برای تحقق خواسته های کلاه قلبی شما در مورد اتصال 5G تلفن شما فراهم نکرده اند ، بنابراین شما باید نرم افزار را رها کنید و ارتباطات را به طور خودکار انجام دهید و به طور خودکار اتصالات را مدیریت کنید یا به عمق سوراخ های خرگوش بروید.

با این وجود T-Mobile بسیار افتخار می کند که این گزینه را برای شما فراهم می کند تا 5G را در مدلهای Galaxy S21 ، S21 + یا S21 Ultra خود خاموش کنید ، زیرا مطمئناً شما هرگز به آن نیاز نخواهید داشت و نخواهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت 5جی را چگونه در گلکسی اس 21 غیرفعال کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *