در CES 2019 سازندگان گوشی های هوشمند از اسپیکرهای زیر صفحه نمایش رونمایی خواهند کرد

اسپیکرهای زیر صفحه نمایش

هر روز که می گذرد گوشی های هوشمند پیشرفته تر می شوند و شاهد رونمایی از تکنولوژی های جدیدتر در این دستگاه ها هستیم. مدتی قبل، کمپانی های مختلف چینی از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی کردند و دیگر شاهد حضور ماژول جداگانه ی سنسور اثر انگشت بر روی پنل های جلویی و پشتی این دستگاه ها نبودیم. در این میان بسیاری گویا کمپانی ها قصد دارند اسپیکر گوشی های هوشمند را نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه سازند.

اسپیکرهای زیر صفحه نمایش

بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی یک منبع خبری کره ای، با تلاش سازندگان گوشی های هوشمند به منظور کاهش حاشیه ی صفحه نمایش تولیداتشان و ارائه ی یک تجربه ی قدرتمند از تماشای تمام صفحه ی محتوا، انتظار داریم که در نمایشگاه CES 2019 شاهد ارائه ی تکنولوژی اسپیکر زیر صفحه نمایش در پرچمداران جدید کمپانی ها باشیم. هم اکنون بسیاری از گوشی های هوشمند بدون حاشیه یک اسپیکر بسیار کوچک بر روی پنل جلویی دارند که نزدیک به حاشیه ی بالایی صفحه نمایش آن ها تعبیه شده است (به عنوان مثال می توانید به وان پلاس 6T نگاهی بیاندازید) ولی بر اساس بعضی از گمانه زنی ها می توان حتی این اسپیکر کوچک را نیز از فضای بیرونی صفحه نمایش حذف کرد و آن را در زیر صفحه نمایش قرار داد.

اسپیکرهای زیر صفحه نمایش

در نتیجه بر اساس گزارش های مذکور انتظار داریم که هم سازندگان کره ای و هم تولیدکنندگان چینی در طی جریان نمایشگاه کالاهای مصرفی در لاس وگاس پنل های صفحه نمایش جدید خود را در معرض دید حاضرین قرار بدهند و گوشی های هوشمندی با تکنولوژی صفحه نمایش مجهز به صدای سطحی معرفی نمایند. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که چنین گوشی هایی به احتمال در حد نمونه ی اولیه خواهند بود و با تولیدات نهایی این کمپانی ها روبرو نخواهیم شد. حتی بعضی از افراد گمانه زنی کرده اند که این تکنولوژی در معرض نمایش عموم قرار نخواهد گرفت و احتمال دارد تغییرات تنها برای توسعه دهندگان رونمایی گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: digitaltrends

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در CES 2019 سازندگان گوشی های هوشمند از اسپیکرهای زیر صفحه نمایش رونمایی خواهند کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *