کمپانی گوشی سازی سامسونگ قرار است هدست واقعیت افزوده خود را پیش از اپل ارائه دهد

هدست واقعیت افزوده

بر اساس گزارشات موجود از این کمپانی یعنی سامسونگ، در نمایشگاه ifa2018 هدست واقعیت افزوده را معرفی می کند و این هدست به احتمال زیاد قبل از ارائه هدست اپل در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. پس از گذشت چند هفته پس از انتشار خبر فعالیت اپل در مورد هدست واقعیت افزوده که دارای دو نمایشگر با رزولوشن 8K هستند و همین طور واقعیت مجازی را نیز پشتیبانی می کند.

رقیب این شرکت یعنی شرکت سامسونگ با کمک مایکروسافت ، هدست واقعیت افزوده را در نمایشگاه ifa2018 ارائه خواهند داد. این نمایشگاه که از وقایع مهم شهریور ماه است در شهر برلین برگذار خواهد شد . بر اساس گفته the Korea times این هدست که به وسیله دو شرکت معتبر سامسونگ و مایکروسافت در حال ساخت است، منجمله هدست های قوی و قدرتمند هستند. این هدست می تواند دو حالت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را داشته باشد. این دو کمپانی در ابتدا با یک دیگر روابط خوبی نداشتند ولی با گذشت زمان و تجدید نظر در برخی از تصمیمات کوریا تایمز معتقد است دو کمپانی سامسونگ و مایکروسافت هدست های بیسیمی را ارائه می دهند که قابلیت دسترسی به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارند.

سامسونگ در این هدست ها از پردازنده های داخلی OLED و همین طور سنسور هایی دست ساخت خودش است استفاده کرده است اما مایکروسافت در برخی از نظر سنجی ها موضوع متفاوتی را ارائه داده و قصد دارد در قسمت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز عمل کرد تازه به همراهی این کمپانی داشته  باشد. در این مورد می توان به بازیها و برنامه های جالب که باعث جذب افراد به این هدست می شود را داشته باشد و تا به حال هیچ نکته و اشاره ای به برنامه های مشترک سامسونگ و مایکروسافت نبوده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی تب اس 9 یک ارتقاء رنگارنگ دریافت خواهد کرد

نظرات در مورد : کمپانی گوشی سازی سامسونگ قرار است هدست واقعیت افزوده خود را پیش از اپل ارائه دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *