فرزند لنسر اوو تا 6 سال دیگر روی خط تولید

میتسوبیشی یکی از شرکت های متوسط ژاپنی در زمینه صنعت خودرو به شمار می رود. این شرکت که در ابتدا از تولید تراکتور و موتور کار خود را آغاز نمود توانسط جایگاه خوبی میان رقبای خود پیداکند. بعد ها این شرکت اولین خودرو سوختی خود را در سال 1970 تولید کرد که این کار میتسوبیشی توانسط نگاه جهانیان به این شرکت ژاپنی را عوض کند.

همه ما شاید نام میتسوبیشی لنسر یا لنسر اوولوشون را شنیده ایم و یا حتی خاطراتی نیز با آن داریم. لنسر اوو که یک خودرو چهارسیلندر دنده دستی ( و اتومات) بود شتاب بسیار بالایی داشت و می توانست صفر تا صد را در 7 ثانیه پر نماید. شرکت میتسوبیشی بعد ها بدلیل عدم استقبال از این خودرو منحصر بفرد تولید این نسخه را متوقف نموده و لنسر معمولی را جایگزین آن کرد. و بعد از گذشت چندین سال از عرضه لنسر در سال 2015 شرکت میتسوبیشی اعلام کرد که این خودرو توانسته است 7000 عدد در کل دنیا فروش نماید که این مقدار بسیار کم می باشد در میان رقبایی چون هیوندا النترا ، کیا سراتو ، تویوتا کرولا ، نیسان سنترا و … و بعد نیز خبر توقف تولید این مدل نیز گزارش شد.

خاطر نشان شویم که طبق اعلام نتایج نظر سنجی های وبسایت هایی چون کارانددرایو و ادموند خودروهایی مثل لنسر با کمترین رای مواجه شدند که این مورد بیان گر این می باشد که گویا این خودرو فقط در کشور ما و میان جوانان محبوبیت دارد. ولی میتوان طبق گزارش سایت گمرگ به این نتیجه هم پی برد که واردات النترا 100 برابر لنسر می باشد و حال اینکه خودرویی مثل لنسر چگونه میان رقبا در سایت های ایرانی رای می آورد واقعا جای بسی درنگ دارد. بیشتر به حاشیه نمی رویم در ادامه با ما همراه باشید تا با جایگزین این خودرو آشنا شوید.

آقای ترور مان مدیر عامل شرکت میتسوبیشی گفت خط تولید میتسوبیشی جدید روی طرح اجرایی قرار گرفته و قرار است تا 6 سال دیگر ما نسل جدید این خودرو را که احتمالا اسم آن هم عوض خواهد شد را در خیابان ها ببینیم. در کنار خودرو هایی مثل کرولا و النترا و سراتو این کمپانی چگونه می تواند وعده 6 ساله برای تولید یک سدان کامپکت متوسط را بدهد کمی باعث کاهش اعتبار این برند میان مردم میشود.

به نظر شما بودن برندی مثل میتسوبیشی در کنار برند های بزرگی مثل  تویوتا و هیوندا و کیا و نیسان حس می شود؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فرزند لنسر اوو تا 6 سال دیگر روی خط تولید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *