آیا قیمت خودرو کاهش خواهد یافت؟

کاهش قیمت خودرو

یکی از مسائلی که این روزها به عنوان دغدغه ی افراد مطرح می گردد، روند افزایشی قیمت خودرو می باشد. اگر خبرها را تا به امروز دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که قیمت خودروهای داخلی با افزایشی 10 الی 20 میلیون تومانی نسبت به قیمت کارخانه ای روبرو شده است و بسیاری از افراد تا به امروز توانایی خرید خودرو را نداشته اند.

کاهش قیمت خودرو

یکی از عضوهای هیات مدیره ی اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در تهران در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی بیان کرد که پیش بینی می شود در هفته ی پیش رو و با اتمام پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو از یک طرف و کاهش قیمت ارز از طرف دیگر، قیمت خودرو در بازار کاهش می یابد. کاشانی نسب گفت در صورتی که قیمت ارز همین مقدار نگاه داشته شود و بازار آن به یک ثبات نسبی دست یابد، قیمت خودروها هم دیگر افزایشی نخواهد بود و افزایش لحظه ای قیمت آن ها متوقف می گردد.

کاهش قیمت خودرو

ایشان با اشاره به این موضوع که بازار خودرو هم اکنون به رکود مطلق رسیده است و خریداری برای خودروهای موجود در بازار وجود ندارد، عنوان کرد: هم خریداران خودرو و هم فروشندگان در پی تثبیت قیمت خودروهای بازار هستند تا بتوانند کار خود را دوباره آغاز نمایند. پیش فروش های گروه خودروسازی ایران خودرو هم بر بازار بی تاثیر نبوده و کمی به تثبیت قیمت خودروها کمک کرده است.

کاشانی نسب در ادامه سخنان خود توضیح داد: گویا قیمت خودروها روندی ثابت را در پیش گرفته است و هم اکنون افزایش قیمت و یا کاهش قیمت اتفاق نیوفتاده است. این مسئله از یک سو و نبودن خریدار و فروشنده نیز از سویی دیگر این احتمال را قوی تر می کند که قیمت ها در هفته ی پیش رو روند کاهشی بیشتری را به دنبال داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

نظرات در مورد : آیا قیمت خودرو کاهش خواهد یافت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *