فایل های بکاپ قدیمی واتساپ حذف خواهند شد

بکاپ قدیمی واتساپ

بکاپ قدیمی واتساپ | یکی از مسائلی که این روزها مطرح می باشد این است که شما بتوانید از پیام های خود در پیام رسان ها یک نسخه ی پشتیبان دریافت نمایید تا اگر روزی پیام های شما از گوشیتان پاک شد بتوانید به راحتی از طریق فایل های پشتیبان گرفته شده آن ها را بازگردانید. در این میان گویا کمپانی فیسبوک که به عنوان صاحب این پیام رسان می باشد تصمیم گرفته است تا فایل های بکاپ قدیمی را حذف نمایید.

پشتیبان گیری از واتساپ

پیام رسان واتساپ در حال تغییر شیوه‌ ی بکاپ گیری از داده های کاربران می باشد. این اپلیکیشن برای یکپارچه سازی و ارائه ی دسترسی بیشتر، از Google Drive برای ذخیره‌ ی اطلاعات بکاپ گیری‌ شده استفاده می نماید. اما در حال حاضر خبر رسیده است که پشتیبان‌ ها از این به بعد فضای ذخیره‌ سازی کم و با ارزش Google Drive کاربران را تصاحب نخواهند کرد. پیام رسان واتساپ در طی یک اطلاعیه ای که اخیرا منتشر شده است، اعلام نموده که بکاپ های واتساپ از 12 نوامبر سال جاری میلادی دیگر در Google Drive کاربر محسوب نمی گردد.

واتساپ

با تمامی این شرایط، نکته‌ ی اصلی که کاربران اندرویدی واتساپ باید به آنن توجه نمایند، این است که پیام رسان واتساپ اطلاعات ذخیره‌ شده‌ ای را که بیشتر از یک سال گذشته از به‌روزرسانی گذشته است، از Google Drive حذف خواهد کرد. در نهایت، کاربران واتساپ به منظور بروزرسانی اطلاعات بکاپ گرفته ی خود تا 12 نوامبر فرصت دارند و بعد از آن، تمامی انواع داده‌ ها از جمله گفتگوها، تصویرها و همچنین ویدئوهایی که از آپدیت آن‌ ها بیشتر از یک سال گذشته باشد، به طور اتوماتیک حذف خواهند شد.

برای بکاپ گیری از اطلاعات خود در پیام رسان واتساپ می‌توانید بعد از باز کردن واتساپ به مسیر Settings > Chats > Chat Backup مراجعه نمایند. افرادی که به عنوان کاربران واتساپ در محصولات کمپانی اپل می باشند با خطر حذف شدن داده‌ های خود روبرو نیستند، زیرا فیسبوک پیشتر برای بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ در iCloud، قراردادی را با کمپانی اپل امضا کرده است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  بنیانگذار فیسبوک:آینده ی فیسبوک در گروی فناوری واقعیت مجازی است

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فایل های بکاپ قدیمی واتساپ حذف خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *