عمرباتری Xiaomi 13 پیش از معرفی فاش شد

عمرباتری Xiaomi 13 پیش از معرفی فاش شد

شیائومی در حال آماده شدن برای میزبانی کنفرانس معرفی محصول است که در اول دسامبر 2022 آغاز می شود. اما قبل از این رویداد، یکی از مقامات این شرکت جزئیات جالبی را در مورد پرچمدار آینده سری 13 شیائومی فاش کرده است.

مدیرعامل و موسس غول فناوری چینی پیامی طولانی در رابطه با گوشی های هوشمند پیشرفته آینده به اشتراک گذاشت. در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی)، لی جون نگرانی های مربوط به عمر باتری سری 13 را مطرح کرد. او گفت که بیشتر نگران ضخامت گوشی ها و چسبندگی گوشی است تا عمر باتری. بر اساس آنچه قبلاً می دانیم، مدل 13 شیائومی به یک بسته باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اگرچه همچنان می تواند عرض، ضخامت و چسبندگی را تضمین کند و در عین حال عمر باتری عالی را نیز ارائه دهد. مدیر عامل شرکت در واقع با نشان دادن تست DOU عمر باتری این ادعا را تأیید کرد. با نگاهی به این تصویر، می‌توانیم امتیاز COU باتری شیائومی 13 را در یک استفاده معمولی در یک روز ببینیم. ما به وضوح می بینیم که مدل پایه جدید سری پرچمداران به امتیاز 1.37 دست یافته است که حتی از آیفون 14 پرو مکس اپل که امتیاز 1.28 دارد و به دلیل عمر باتری آن مورد تحسین قرار گرفته است، بالاتر است. مؤسس همچنین اضافه کرد که این برند روی گوشی هوشمندی کار می‌کرد که می‌تواند تا 2 روز دوام بیاورد و واحد تحقیق و توسعه در نهایت شاهد پیشرفتی بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا روز رونمایی که اول دسامبر است، منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 شیائومی

نظرات در مورد : عمرباتری Xiaomi 13 پیش از معرفی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *