گوشی Galaxy S23 FE در ماه آگوست معرفی می شود

گوشی Galaxy S23 FE در ماه آگوست معرفی می شود

طبق شایعات اخیر، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 23 FE را در ماه آگوست سال جاری به همراه برخی از برترین دستگاه های تاشوی این شرکت، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 عرضه کند.

این اطلاعات جدید پس از تصمیم سامسونگ برای نادیده گرفتن گلکسی اس 22 FE منتشر شده است، که بسیاری از طرفداران را مشتاقانه منتظر عرضه گلکسی اس 23 FE کرده است. انتظار می‌رود که گوشی پریمیوم «ارزان» آینده مورد استقبال مصرف‌کنندگانی قرار گیرد که به بودجه‌شان توجه دارند و ویژگی‌های رده بالایی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کنند.

اما این تمام چیزی نیست که سامسونگ امسال برای طرفداران خود در نظر گرفته است. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Galaxy Tab S8 FE ممکن است در رویداد آگوست نیز ظاهر شود.

همچنین شایعه شده است که سری گلکسی تب اس 9 مورد انتظار در همان رویداد Unpacked عرضه خواهد شد. اگرچه عرضه دو تبلت بزرگ برای سامسونگ در یک رویداد غیرعادی است، اما به نظر می رسد تب اس 8 FE در کنار گلکسی اس 23 FE و دستگاه های تاشو عرضه شود.

قبلاً یک گزارش کره ای ادعا می کرد که Galaxy Tab S8 FE ممکن است در ماه آگوست یا سپتامبر عرضه شود. اگر شایعات صحت داشته باشند، Galaxy Tab S8 FE می تواند جانشین Tab S7 FE باشد که در ماه می 2021 عرضه شد. گفته می شود این تبلت دارای چیپست مدیاتک، صفحه نمایش LCD و پشتیبانی از قلم است و شماره مدل آن است. شایعه شده که “SM-X506B” است. در حالی که برخی ممکن است در مورد صحت این افشاگری ها تردید داشته باشند، سامسونگ سابقه غافلگیری طرفداران خود را با اعلامیه های غیرمنتظره در رویدادهای Unpacked خود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S9 Plus

نظرات در مورد : گوشی Galaxy S23 FE در ماه آگوست معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *